سعید حسینقلی زاده مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور سنجش کیفیت ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی، توسط مسافران، ناوگان به برچسبهای نظرسنجی تجهیز شد و شهروندان میتوانند از طریق اپلیکیشن «شهر من» با اسکن کد QR داخل ناوگان و یا ارسال کد درج شده، در نظرسنجی شرکت کنند.
وی با بیان این که در حال حاضر ۱۶۰ خط اتوبوسرانی در مشهد فعال است، افزود: در این خطوط با پراکندگی مناسب و بکارگیری یک هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس به شهروندان خدمترسانی میشود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در همه وسائل نقلیه ناوگان کدهای QR منحصر به اتوبوس یا مینیبوس درج شده و شهروندان میتوانند با اسکن آن از طریق گوشی هوشمند، پس از ورود به اپلیکیشن "شهرمن" در نظر سنجی کیفیت ارائه خدمات اتوبوسرانی شرکت کرده و این سازمان را در بهبود خدمات یاری رسانند.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندانی که دارای تلفن همراه هوشمند نیستند میتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ پیشنهادات و انتقادات خود را ارسال کنند.
حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: در برچسبهای نصب شده دو QR وجود دارد که QR اول برای شرکت در نظر سنجی از طریق اپلیکیشن شهر من و QR دیگر برای ورود به "میز خدمات الکترونیک سازمان اتوبوسرانی" است که برای دسترسی سریع و آسان به راهنمای کاربری و دریافت نرم افزارهای موبایلی به سامانه پیام کوتاه و پورتال سرویسهای شهروندی مد نظر گرفته است.
نظر شما