کاهش ۲۳ درصدی آمار مصدومان ناشی از تصادفات در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۹ ماه امسال ۱۶ هزار و ۵۱۰ نفر در تصادفات مصدوم شده‌اند که آمار آن با کاهش ۲۳ درصدی روبرو بوده است.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در ۹ ماه سال جاری ۷۴۸ نفر در تصادفات استان اصفهان جان باختند، اظهار کرد: ۶۱۵ نفر از این افراد مرد و ۱۳۳ نفر زن بودند.

وی ادامه داد: در ۹ ماه امسال ۱۶ هزار و ۵۱۰ نفر در تصادفات مصدوم شده‌اند که این آمار کاهش ۲۳ درصدی داشته است و ۱۲ هزار و ۳۶۹ نفر از مصدومان تصادفات استان مرد و ۴ هزار و ۱۴۱ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص کاهش ۱۲.۵ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در استان اصفهان، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۸۵۵ نفر بر اثر حوادث ترافیکی در اصفهان فوت کرده‌اند.

وی با بیان این که تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در استان اصفهان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است، تصریح کرد: احتمالاً یکی از دلایل آن کمتر شدن تعداد سفرها در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در این خصوص بوده است.

کاهش آمار گازگرفتگی در اصفهان

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۳۵ نفر که ۵ زن و ۳۰ مرد بودند، بر اثر گازگرفتگی در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۶ نفر بر اثر گازگرفتگی فوت کرده‌اند کاش یافته است.

وی در خصوص آمار سوختگی و فوتی‌های ناشی از آن، اضافه کرد: ۱۳۶ نفر در استان اصفهان بر اثر سوختگی فوت کرده‌اند که ۴۸ نفر از این افراد زن و ۸۸ نفر مرد بوده‌اند. امسال ۹۴ مرد در حوادث کار جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۱۰ ماهه امسال، ۹۴ نفر که همگی مرد بودند در حوادث کار استان جان باخته‌اند و بیشترین علت فوت نیز سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

وی در خصوص آمار مصدومان ناشی از حوادث کار، افزود: در ۱۰ ماهه امسال مصدومان ناشی از حوادث کار ۲ هزار و ۴۹ نفر بوده‌اند که از این تعداد ۱۰۷ نفر زن و یک هزار و ۹۴۲ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 475627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.