تقابل طارمی با یوونتوسی‌ها/ دورتموند در اروپا می درخشد؟

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب مهدی طارمی با تیم پورتو، در پرتغال از رونالدو و یارانش پذیرایی می‌کند. سویا و دورتموند هم در اسپانیا به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب، چهارشنبه _۲۹ بهمن ماه_ با انجام دو بازی دیگر پیگیری می‌شود که تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم یوونتوس است و سویا در سانچز پیزخوان به مصاف دورتموند می‌رود.

هر دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. قضاوت بازی اول را "کارلس دل‌سرو" اسپانیایی برعهده دارد و مسابقه دوم را "دنی ماکلیه" هلندی قضاوت می‌کند.

یوونتوس در حالی در پرتغال مهمان پورتو است که شاگردان کونسیسائو با در اختیار داشتن مهدی طارمی به شدت برای تیم‌های رقیب خطرناک به نظر می‌رسند. آنها روند خوبی در فوتبال پرتغال دارند و در لیگ با ۴۱ امتیاز پشت سر اسپورتینگ ۵۱ امتیازی قرار گرفته‌اند.

بانوی پیر هم با آندره‌آ پبرلو، توانسته به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند و در سری‌آ هم با ۴۲ امتیاز و یک دیدار کمتر نسبت به اینتری‌ها در تلاش است تا از رده چهارم ارتقا پیدا کند و به صدر جدول نزدیک شود.

در دیدار سویا و دورتموند هم هر دو تیم شانس برابر دارند. زنبورها که فصل را با فاوره بد شروع کردند، با ادین ترزیچ همانطور بد ادامه می‌دهند و با ۳۳ امتیاز ششم هستند و با بایرن صدرنشین ۱۶ امتیاز فاصله دارند.

با توجه به این وضعیت بد، سران وستفالن هم دست به کار شدند و با "مارکو رز" سرمربی فعلی مونشن گلاباخ به توافق رسیدند تا شاید فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنند و بتوانند به سلطه چندین ساله مونیخی‌ها پایان دهند.

آن طرف شاگردان جولن لوپتگی هم بسیار سرحالند. آنها در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در دیدار رفت دو بر صفر کاتالان‌ها را شکست داده اند و در جدول لالیگا هم با ۴۵ امتیاز چهارم‌اند و با یک بازی کمتر، با رئال رده دومی، ۴ امتیاز فاصله دارند.

کد خبر 475621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.