کسی حق ندارد خلاف نظرات رهبری چیزی انعکاس دهد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: انتظار می رفت وی بلافاصله نسبت به اظهارات اشتباه خود واکنش نشان داده و رفع ابهام کند چرا که طبق قانون کسی حق ندارد خلاف نظرات رهبری چیزی انعکاس دهد اما هیچ اقدامی مبنی بر عذرخواهی و شفاف سازی صورت نگرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مهدی باقری پیرو اظهارنظر اخیر آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سفر رئیس مجلس به روسیه اظهار کرد: در زمانی که رئیس مجلس برای سفری عازم روسیه شد و حامل پیام رهبر معظم انقلاب بود، فضاسازی از سوی رسانه‌های تیم رسانه‌ای جهرمی اتفاق افتاد که این شائبه را پیش آورد که وی با نظر رهبری در حال مخالفت است.

وی افزود: انتظار می‌رفت وی بلافاصله نسبت به اظهارات اشتباه خود واکنش نشان داده و رفع ابهام کند چرا که طبق قانون کسی حق ندارد خلاف نظرات رهبری چیزی انعکاس دهد اما هیچ اقدامی مبنی بر عذرخواهی و شفاف سازی صورت نگرفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان باید ولایی و انقلابی باشند، گفت: اگر هر یک از آنها با طعنه مطلبی را ترویج کند باید قابل پیگرد قضائی و حقوقی باشد که در همین راستا، دادستان و رئیس دادگستری استان برای این اقدام تشکیل پرونده قضائی دادند و جهت پیگیری‌های قضائی به تهران ارسال کردند.

باقری ادامه داد: دستاورد این اقدام دستگاه قضا این است که همگان بدانند کسی در قبال قانون مصونیت ندارد و برای همه الزام به تمکین از آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر تخلفی در هر سطحی صورت گیرد باید بلافاصله با آن برخورد شود و کسی نباید تصور نکند مسئولین مصون از پیگیری‌های قضائی هستند.

کد خبر 475615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.