گوشی‌های جدید موتورولا چه ویژگی‌هایی دارند؟

در چند روز آینده دو گوشی هوشمند موتو جی ۱۰ و موتو جی ۳۰ با قیمت‌های ۱۵۰ و ۱۸۰ یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا دو محصول جدید خود را با نام‌های موتو جی ۳۰ و موتو جی ۱۰ معرفی کرد که شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. هر دو گوشی میان رده دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است. فقط نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی موتو جی ۳۰ به ۹۰ هرتز می‌رسد. علاوه بر این دوربین سلفی این گوشی که داخل ناچ قرار گرفته، دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی موتو جی ۳۰ دارای یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق می‌شود. این گوشی هوشمند می‌تواند با وضوح تصویر 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

گوشی‌های جدید موتورولا چه ویژگی‌هایی دارند؟

تراشه به کار رفته در گوشی موتو جی ۳۰، اسپندراگون ۶۶۲ است که پردازنده گرافیکی Adreno 610 نیز روی این تراشه تعبیه شده است. گوشی هوشمند ذکر شده که دارای چهار یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، با اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این گوشی موتو جی ۳۰ از وای فای، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موتو جی ۱۰ شباهت بسیار زیادی به موتو جی ۳۰ دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ ۱۰ واتی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته کاربران می‌توانند حافظه آن را به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهند. تراشه به کار رفته در این محصول اسنپدراگون ۴۶۰ است. دوربین چهارگانه گوشی موتو جی ۱۰ نیز شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی دیگر می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای لنز هشت مگاپیکسلی است.

گوشی‌های جدید موتورولا چه ویژگی‌هایی دارند؟

حسگر اثر انگشت دو گوشی ذکر شده روی قاب پشتی تعبیه شده و دارای دکمه مخصوصی برای استفاده از گوگل اسیستنت است. جنس بدنه این دو گوشی پلاستیک بوده و از گواهی IP52 بهره می‌برند.، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند. قیمت گوشی‌های موتو جی ۱۰ و موتو جی ۳۰ به ترتیب ۱۵۰ و ۱۸۰ یورو ارزیابی شده است.

کد خبر 475613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.