پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۹ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: افزایش بسیار نامحسوس نرخ دلار در روند معاملات بازار امروز در حالی صورت گرفت که در روزهای اخیر تقاضا برای خرید دلار و دیگر ارزهای شاخص در روند معاملات بازار آزاد تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و بانک مرکزی توانایی پاسخگویی به نیاز بازار در شرایط نامناسب بحران اقتصادی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا را ندارد.

وی افزود: متناسب سازی حجم کانال ورودی ارزهای شاخص به بازار آزاد، مهم‌ترین راهکار حل مشکلات نوسانات نرخ ارز در بازار است و تا زمانی که ایالات متحده به برجام بازنگردد، بانک مرکزی قدرت متناسب سازی این کانال مهم اقتصادی و ارزی را نخواهد داشت.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: دلار همچنان به کانال ۲۵ هزار تومان تمایل دارد و در صورتی که نوسانات تا پایان بهمن ماه به همین صورت باقی بماند شاهد ورود نامحسوس نرخ دلار به کانال ۲۵ هزار تومان خواهیم بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 475603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.