پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۹ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: به رغم کاهش نامحسوس نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد در روز دوشنبه، روز گذشته شاهد افزایش مجدد قیمت این شاخص اقتصادی در بازار آزاد بودیم و بر اساس اطلاعیه اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرات تهران، در مقایسه با روز گذشته بیش از ۶ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

وی افزود: علت اصلی افزایش نامحسوس نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار سه شنبه، بالا رفتن قیمت دلار و دیگر ارزهای شاخص بازار در این روز بود و متأسفانه برای تأمین نیاز ارز در بازار از سوی بانک مرکزی و دستگاه‌های اقتصادی وابسته به دولت تلاش نمی‌شود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به روند کاهشی ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی، ثبات نرخ دلار در روند معاملات بازار روز چهارشنبه، منجر به کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار شود اما همچون پیش‌بینی‌های دیگر، این مورد نیز قطعی نخواهد بود.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 475599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ااسی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    من یک کیلو گرم طلا به نضرتون بفروشم