آپاچی سوارهای سبز رنگ را می شناسید؟/ آنها دزدان پژو ۲۰۶ تهرانی‌ها بودند

دزدان حرفه ای پس از آزادی از زندان دست به سرقت پژو ۲۰۶ می زدند و هزینه های زندگی شان را اوراق کردن خودروهای سرقتی تامین می کردند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی افزایش سرقت خودرو در محدوده تهرانسر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

اوراق کردن خودروهای سرقتی در تهران

وی افزود: در بررسی اظهارات مال باختگان و تجمیع اطلاعات پرونده‌ها، مشخص شد که خودروهای سواری پژو ۲۰۶ توسط ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ از محل پارک شده در کنار خیابان سرقت شده اند و در نهایت سارقان با انتقال خودروهای سرقتی به اطراف تهران، پس از اوراق کردن، آنها را در نقاط خلوت رها کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در یک عملیات گسترده با شناسایی محل تردد سارقان تیم عملیات کلانتری تهرانسر موفق شد هر ۲ سارق را در گشت زنی‌های انتظامی دستگیر کنند.

سرقت پس از آزادی از زندان

موقوفه‌ای توضیح داد: متهمان در بررسی‌های پلیسی اظهار داشتند، پس از آزادی از زندان برای تأمین هزینه‌های زندگی مجدداً به سرقت روی آوردند و با پرسه زدن در خیابان‌های خلوت خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی و امنیتی بودند شناسایی و سرقت می‌کردند و پس از باز کردن تجهیزات، قطعات با ارزش آنها را می‌فروختند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده ۲۵ فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند و در مجموع ۹ سال از عمرشان را در زندان سپری کرده اند، اضافه کرد: هر ۲ سارق به ۴۰ فقره سرقت خودرو ۲۰۶ در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری مالخران نیز در دستور کار مأموران کلانتری قرار دارد. آخرین قیمت‌های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع‌: رکنا

کد خبر 475573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.