تساوی هفته گذشته برای ما حکم باخت داشت

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: یک سری پروتکل‌های بهداشتی را فدراسیون تصویب کرده و ما هم مانند سایر تیم‌ها آن را رعایت می‌کنیم و دیگر افراد حاضر تحت نظارت هیأت فوتبال و ناظر فدراسیون هستند، اما فکر می‌کنم تعداد نفراتی حاضر در سالنی که سرمربی فرش‌آرا اعلام کرده ضرب در ۱۰ یا ۱۵ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رستمی پس از پیروزی مقابل فرش آرای مشهد اظهار کرد: تساوی هفته گذشته برای ما حکم باخت داشت و با توجه به پیروزی حفاری نیاز به سه امتیاز در این بازی داشتیم، هیجان بازیکنان ما زیاد بود و فقط در نیمه اول توانستیم در ساختار دفاع خوب باشیم و در نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم و به خاطر این بود که بازیکنان می‌خواستند سه امتیاز را بگیرند و امیدوارم در بازی سنگین هفته آینده مقابل سن‌ایچ نیز پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: یک سری پروتکل‌های بهداشتی را فدراسیون تصویب کرده و ما هم مانند سایر تیم‌ها آن را رعایت می‌کنیم و دیگر افراد حاضر تحت نظارت هیأت فوتبال و ناظر فدراسیون هستند، اما فکر می‌کنم تعداد نفراتی حاضر در سالنی که سرمربی فرش‌آرا اعلام کرده ضرب در ۱۰ یا ۱۵ شده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال کوثر تصریح کرد: در بازی با شهر ری اتفاقاتی رخ داد که حق ما نبود و تا حدود ۲ هفته تبعات آن را شاهد بودیم. در هر صورت پرونده آن بازی بسته شده و و تمام تمرکز خود را برای بازی با سن ایچ قرار دادیم.

کد خبر 475558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.