تماشاگران در ورزشگاه بیشتر از حد مجاز بودند

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت:‌ انتخاب داور برای مسابقه مهم است، هفته گذشته هم بازی ما و سن ایچ تحت تأثیر داوری بود که هردو تیم ناراضی بودند و باید یک داور باتجربه کنار یک داور جدید قرار بگیرد. هیچ کدام از این داورها برای ما تا کنون قضاوت نکرده بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید مرتضایی پس از شکست تیمش مقابل کوثر اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی را از دوتیم شاهد بودیم، کوثر برای پیروزی انگیزه زیادی داشت. به دلیل دو پیروزی که به دست آورده بودیم انگیزه بازیکنان کم شده بود هرچند بازیکنانم با تمام توان تلاش ولی موفق نشدند، به تیم خوب کوثر اصفهان تبریک میگویم نتیجه زحمت خود را دیدند.

وی ادامه داد: انتخاب داور برای مسابقه مهم است، هفته گذشته هم بازی ما و سن ایچ تحت تأثیر داوری بود که هردو تیم ناراضی بودند و باید یک داور باتجربه کنار یک داور جدید قرار بگیرد. هیچ کدام از این داورها برای ما تا کنون قضاوت نکرده بودند و وقتی چند موقعیت جدی را داور از کنار آن می‌گذرد کاری از دست بازیکنان بر نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد تصریح کرد: تماشاگران در ورزشگاه بیشتر از حد مجاز بودند و ناظر بازی باید به این مورد بیشتر دقت می‌کرد و کوتاهی در این زمینه صورت گرفته بود. در مشهد بازیکن محروم ما اجازه حضور روی سکوها را ندارد، اما امروز حدود ۱۵۰ نفر در سالن بودند ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های کوثر کم نمی‌کند.

مرتضایی با بیان اینکه تیم حریف با یک برنامه خوب ظاهر شد، خاطر نشان کرد: سه مصدوم و یک محروم ما باعث شد نتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم، بیضایی و رستمی و ابراهیمی غایب بودند که در عملکرد ما تأثیر داشت.

کد خبر 475551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.