۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
پایان فیلمبرداری سارقین عتیقه

فیلمبرداری فیلم «سارقین عتیقه» به کارگردانی متین اوجانی و تهیه کنندگی حمیدرضا دشتی به پایان رسید و قرار است پس از آماده سازی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلمبرداری فیلم «سارقین عتیقه» که بهروز رضوی گوینده و مجری برنامه‌های رادیویی یکی از نقش‌هایش را بر عهده دارد به تازگی به پایان رسیده است.

این فیلم به کارگردانی متین اوجانی و تهیه کنندگی حمیدرضا دشتی ساخته شده است. همچنین روناک برخوردار نویسندگی آن را بر عهده داشته است. با پایان فیلمبرداری، «سارقین عتیقه» وارد مراحل پس از تولید شده است و به زودی تدوین آن برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

حمیدرضا دشتی تهیه کننده این فیلم همچنین پیش از این آثار دیگری را از جمله «ایران ۶۸»، «عاریه» و «چمدان های خالی» به تولید رسانده است.

«سارقین عتیقه» در فضای فیلم‌های کمدی و طنز تولید شده است و بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و بهنوش بختیاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند که به دلیل فضای اکشن و پرلوکیشن فیلم همه این فضاها در البرز ضبط و فیلمبرداری شده است.

«سارقین عتیقه» داستان مردی به نام رضا است که با مدرک بین المللی سرآشپزی از رستوران لاکچری و مجللی که در آن مشغول به کار بوده است اخراج می‌شود و حالا بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرد.

بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، سید مصطفی حسینی، مهران رجبی، شیوا خسرو مهر، مجید شهریاری، متین اوجانی، جابر وثوق، محمد نیک آیین، عباس عبدی و حمید رضا دشتی بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: حمید رضا دشتی، کارگردان: متین اوجانی، نویسنده: روناک برخوردار، جانشین تهیه کننده: سید مصطفی حسینی، مدیر پروژه و برنامه ریزی: بابک کشن فلاح، مدیر تولید و تدارکات: عباس عبدی، دستیار اول کارگردان: میلاد ایمانی، دستیار برنامه ریزی: امیر معدنی پور، طراح گریم: بابک کشن فلاح، منشی صحنه: پریسا دادخواه، مدیر فیلمبرداری: آرش صادقی، صدابردار: اشکان پورتاجی، طراح صحنه و لباس: مسعود اوسطی، گریم: زهره شکرگزار و محمد ابراهیمی، مدیر امور هماهنگی: مجید ملکی، جانشین تولید: محمد نیک آیین، مشاور تهیه کننده و امور اجرایی: مهدی مختاری (شفق)، عکاس: حسین کمالپور، فیلمبردار پشت صحنه: محمد طاهری، هماهنگی تولید: دشتی فیلم، مجری طرح موسسه هنری سوته دلان.

کد خبر 475500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.