نقشه‌برداری موقوفه مسجد امام اصفهان انجام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: تاکنون ۴۰ درصد از موقوفات شهرستان فلاورجان سنددار شده است، از مهم‌ترین این موقوفات موقوفه اعزاز نیک پی با ۲۰ هکتار در منطقه کرسگان و موقوفه مسجد امام اصفهان در مزرعه سنگرانچه است که نقشه برداری آن به پایان رسیده و نزدیک ۴۰ هکتار است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی در خصوص صدور اسناد مالکیتی برای موقوفات شهرستان فلاورجان، اظهار داشت: موظفی امسال اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان برای صدور سند ۸۰ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در این زمینه ۳۱ فقره سند صادر شده است، افزود: نقشه‌برداری ۱۲۰ پلاک موقوفه در شهرستان فلاورجان انجام شده است، اظهار کرد: از مهم‌ترین این موقوفات موقوفه اعزاز نیک پی با ۲۰ هکتار در منطقه کرسگان و موقوفه مسجد امام اصفهان در مزرعه سنگرانچه است که نقشه برداری آن به پایان رسیده و نزدیک ۴۰ هکتار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان مهم‌ترین موقوفه سنددار شده فلاورجان در سال جاری را موقوفه محمد حسن فلاورجانی اعلام کرد و گفت: این موقوفه دارای یک هزار و ۹۰۰ متر زمین تجاری و مسکونی است و حدود ۹۱ میلیارد ریال ارزش داشته است.

آزادگی با بیان اینکه تا قبل از ورود مهندسان ثبت اسناد استان اصفهان برای نقشه برداری با مشکل تأمین اعتبار روبرو بودیم، تصریح کرد: با توجه به همکاری خوب سازمان ثبت اسناد پیش‌بینی می‌شود طی ۶ ماه آینده ۷۵ درصد از موقوفات شهرستان فلاورجان سند دار شود.

کد خبر 475459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.