جنایت بی‌دقت به بخش رقابتی جشنواره لوکزامبورگ می‌رود

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در بخش مسابقه جشنواره «لوکزامبورگ» با هفت فیلم دیگر رقابت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، یازدهمین دوره این جشنواره از ۱۴ تا ۲۴ اسفند به مدت ۱۰ روز در «لوکزامبورگ» برگزار می‌شود. امسال به دلیل شرایط ویژه کرونا، فیلم‌های کمتری نسبت به هر سال برای بخش مسابقه انتخاب شده است. جنایت بی‌دقت در این جشنواره چهار نمایش دارد. جایزه بزرگ این فستیوال که به پرتقال لوکزامبورگ مشهور است به ارزش ده هزار یورو به برگزیده جشنواره اهدا خواهد شد.

ژاپن و هند مقاصد بعدی جنایت بی‌دقت هستند. این فیلم پس از حضور در فستیوال «توکیوفیلمکس» ژاپن، در برنامه‌ای با عنوان «کیوتو توکیوفیلمکس»، چهار نمایش در کیوتو خواهد داشت و هم اکنون برای حضور در جشنواره «چنای» هند هم آماده می‌شود. هجدهمین دوره جشنواره فیلم «چنای» هندوستان از سی بهمن به مدت ده روز برگزار می‌شود و تازه‌ترین ساخته شهرام مکری دو نمایش در این جشنواره خواهد داشت.

جنایت بی‌دقت به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، محصول مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است. اسکندرفر امیدوار است، شرایط نمایش فیلم و اکران عمومی فیلم هر چه زودتر در ایران فراهم شود.

این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

بابک کریمی، سیاوش چراغی پور، محمد ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی، عادل یراقی، الهه بخشی، معصومه بیگی، محمود بهرازنیا، امیر شاملو، مینا درودیان، کیانا منتجبی، سعید نادری، محمدحسین محمدیان، صدف عمویی، حامد محمودی، محمد ربانی، محمدرضا جنگی، داود بنی اسد، محمدحسین قشمی و راضیه منصوری بازیگران جنایت بی‌دقت هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 475449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.