تمایل اودگارد برای ماندن در آرسنال

اودگارد هم احتمالاً به جمع ستارگانی جوانی بپیوندد که باشگاه رئال مادرید به سادگی از دست داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مارتین اودگارد بالاخره برای اولین بار با پیراهن توپچی‌های لندن به میدان رفت و از تمایل خود برای ادامه دادن فوتبال حرفه‌ای در این باشگاه لندنی خبر داد تا پیش‌بینی شود که رئال یک جوان مستعد دیگر را هم احتمالاً از دست داده است.

این بازیکن نروژی آنقدر در بازی ابتدایی خودش خوب عمل کرد که حتی تمجید آرتتا را در پی داشت. سرمربی آرسنالی‌ها حضور اودگارد در ترکیب این تیم را اتفاقی مثبت تلقی کرده که در اولین گام، منجر به کمک شایان او به آرسنال برای کسب سه امتیاز بازی برابر لیدز یونایتد شده است.

مارتین اودگارد در مصاحبه‌ای راجع به آینده‌اش گفته است: شما هیچ وقت نمی‌توانید درباره آینده نظر بدهید چون نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. تلاش می‌کنم به تیم کمک کنم و برای این کار کامل تمرکز دارم تا بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

این بازیکن ادامه داد: اگرچه تطابق با شرایط در انگلستان ساده نیست اما فکر می‌کنم که موفق به این کار شده ام و حمایت مربیان و بازیکنان و کادر تیم باعث شده تا بتوانم در اینجا احساس راحتی کنم و شرایط خوبی را پشت سر بگذارم.

باید اشاره کرد که دنی سبایوس، دیگر بازیکن رئالی که به صورت قرضی در ترکیب آرسنال بازی می‌کند نیز از شرایط خود در لندن راضی است و احتمالاً این بازیکن کمک زیادی به اودگارد برای تطبیق خود با شرایط محیط کرده است.

به هر ترتیب دو ستاره جوان رئال در حال حاضر در این تیم حضور ندارند و به جای درخشش در ترکیب رئال، عملکرد خوب خود را جایی دیگر به نمایش می‌گذارند. فرصت‌های کمی که رئال در اختیار این بازیکنان قرار داده شاید باعث شود تا در نهایت این باشگاه آن‌ها را به سادگی از دست بدهد.

کد خبر 475418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.