آیا مخاطب مدافع استقلال، میثاقی بود؟ + عکس

مدافع تیم فوتبال استقلال که همیشه حامی عادل فردوسی پور بوده با انتشار یک پست اینستاگرامی به نظر می رسد به محمد حسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر کنایه زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین میثاقی چهره‌ای است که در دو سال گذشته در صدا و سیما جنجال‌های زیادی بر پا کرده است. از زمانی که عادل فردوسی پور و برنامه نودش کنار گذاشته شده، فرد همیشه مورد اطمینان عادل جایگزین او شد.

شواهد حاکی از آن است که در این مدت اما مردم چندان به برنامه فوتبال برتر که درست دوشنبه‌ها و در تایم برنامه نود روی آنتن شبکه سه می‌رود روی خوشی نشان نداده اند و همواره همچنان در فضای مجازی از فردوسی پور حمایت می‌کنند این در حالی است که برخی از چهره‌های سرشناس ورزشی هم یا دعوت میثاقی را برای حضور در استودیوی برنامه‌اش نمی‌پذیرند، یا اگر هم قبول کنند بدون شک نامی از عادل فردوسی‌پور می‌برند.

حالا هم به نظر می‌رسد سیاوش یزدانی مدافع استقلال تهران که همواره دوست نزدیک فردوسی پور و حامی او بوده با مجری جنجالی فوتبال برتر به مشکل برخورده و متنی را در فضای مجازی منتشر کرده است که به نظر می‌رسد به میثاقی حمله تندی کرده باشد.

متنی که احتمالاً یزدانی خطاب به وی نوشته از این قرار است: "تو مجری قلابی هستی، آنتن ملی رو با چاپلوسی و کثافت‌کاری دستت گرفتی و با آبروی مردم بازی می‌کنی. من یک بار در عصبانیت بی احترامی کردم و بارها معذرت خواهی کردم‌. تو از مردانگی هیچ بویی نبردی!! تو تا ابد منفور دل مردم ایرانی. عادل تکرار شدنی نیست".

کنایه مدافع استقلال به میثاقی با استفاده از نام فردوسی پور! + عکس

کد خبر 475412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.