مسی و امباپه، جدالی برای امروز و فردا

جدال حساس بارسلونا و پی اس جی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با چاشنی جدال جذاب مسی و امباپه همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و پاریس سن ژرمن باید در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص شود، بازی جذابی که تقابل مسی و امباپه را نیز در خود جای داده است.

این بازی اگرچه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، اما مصدومیت نیمار باعث شد تا کمی از جذابیت‌های این مسابقه کاسته شود چرا که نیمار به عنوان بازیکن پاریسی‌ها فرصت داشت تا برابر تیم سابق خود و هم تیمی‌های قبلی‌اش قرار بگیرد و شاید حداقل در این مسابقه نشان دهد که در سایه مسی نیست.

به هر ترتیب این مسابقه بدون حضور نیمار برگزار خواهد شد، با این حال حضور مسی و امباپه به تنهایی می‌تواند تضمین کننده یک بازی جذاب و دیدنی برای طرفداران فوتبال باشد. دو بازیکنی که هر کدام شاید برترین ستاره نسل خود باشند و این رقابت به نوعی جدال میان ستاره نسلی است که سال‌های پایانی خود را طی می‌کند با ستاره نسلی که به تازگی آغاز شده است.

همچنین شایعات نقل و انتقالاتی نیز می‌توانند یکی دیگر از عواملی باشد که آتش این دیدار را شعله‌ورتر می‌کند. مدت‌هاست که سران باشگاه رئال مادرید در تلاش هستند تا کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه را در اختیار بگیرند اما تا این لحظه ناکام بوده‌اند.

از سوی دیگر باید اشاره کرد که لیونل مسی بحرانی‌ترین دوران خود در باشگاه بارسلونا را پشت سر می‌گذارد و شاید این بازیکن در پایان فصل از این تیم جدا شود. بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها پیش بینی کرده‌اند که مسی پس از ترک بارسلون به پاریس خواهد رفت و این جدال می‌تواند از این حیث جذابیت‌های خاصی داشته باشد.

البته باید در خصوص مسئله نقل و انتقالات اشاره کرد که باشگاه پاریس سن ژرمن برای خرید مسی نیاز به تأمین منابع مالی بسیار زیادی دارد و شاید فروش امباپه بتواند راهکار مناسبی برای این تیم باشد. کیفیتی که امباپه از خود به نمایش می‌گذارد تا حد زیادی مشخص خواهد کرد که آیا این بازیکن بایستی در راه خرید مسی قربانی شود یا نه.

این اولین باری است که مسی و امباپه در جریان رقابت‌های باشگاه مقابل هم بازی می‌کنند. البته پیش‌تر این دو ستاره نام آشنای فوتبال در رقابت‌های جام جهانی در دیدار فرانسه و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که در آن مسابقه تیم امباپه موفق به کسب پیروزی شد و البته این بازیکن نیز در آن بازی گل زد.

کد خبر 475410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.