۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
رابطه احیا شده کنته و اریکسن

کمتر کسی فکر می کرد که پس از مدت ها بی اعتمادی، بالاخره سرمربی و بازیکن همیشه در حاشیه اینتر با هم کنار بیایند اما این اتفاق رخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، از زمانی که کریستین اریکسن از تیم تاتنهام به اینتر پیوست و البته آنتونیو کنته نیز به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد، رابطه این دو بسیار ناامیدکننده دنبال شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که این رابطه به سرانجام مناسبی برسد.

در برهه‌ای که باشگاه اینتر دست به خرید اریکسن زد، این بازیکن ارزش بسیار زیادی داشت و عملکرد درخشان او در تیم تاتنهام نیز تأییدی بر این مسئله بود. اریکسن امیدوار بود که بتواند در سری آ ایتالیا همه چیز را به دست بیاورد اما رابطه او و کنته از همان ابتدا با چاشنی بی اعتمادی همراه شد.

سماجت کنته برای استفاده نکردن از اریکسن منجر شد تا حتی این بازیکن به درهای خروجی باشگاه نیز نزدیک شود. شاید اگر به خاطر مبلغ بالای دستمزد و قرارداد او نبود، هافبک دانمارکی الان در تیم دیگری توپ می‌زد اما دست تقدیر او را در ترکیب آتزوری نگه داشت.

پس از اینکه باشگاه اینتر چاره‌ای برای خلاصی از دست اریکسن پیدا نکرد، این بازیکن به تمرینات تیم بازگشت و کنته نیز به مرور فرصت‌های بیشتری در اختیار این بازیکن قرار داد تا او بتواند توانمندی‌های خود را اثبات کند. مسئله‌ای که باعث شد نهایتاً رابطه این دو احیا شود و اریکسن را بیشتر در ترکیب اصلی اینتر ببینیم.

کنته در رابطه با ذهنیت کنونی اریکسن در ترکیب اینتر گفت: فکر می‌کنم که بالاخره او متوجه شده است که ما دقیقاً از او چه می‌خواهیم. کیفیت او در بازی‌های اخیر بسیار مناسب بوده است و فکر می‌کنم که از این پس می‌توان مثل سایر بازیکنان به او نیز اعتماد کرد.

وی ادامه داد: اگر پیش تر در رابطه با شرایط اریکسن از من سوالی می‌پرسیدید، به شما می‌گفتم که او کیفیت لازم را ندارد و نمی‌تواند خود را با فوتبال در ایتالیا وفق دهد اما همه چیز تغییر کرده و او توانسته ذهنیت مناسب را به دست بیاورد. مسیری که او پشت سر گذاشته نشان می‌دهد که اریکسن بالاخره جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است.

با تعاریف و تمجیدهای کنته از اریکسن می‌توان پیش بینی کرد که این بازیکن از این پس نقش بیشتری در ترکیب اینتر داشته باشد اما نباید فراموش کرد که ویدال فعلاً از میادین دور است و بازگشت او می‌تواند مانعی برای تداوم درخشش‌های اریکسن باشد؛ به هر ترتیب باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 475406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.