آیفون ۱۳ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

شنیده‌ها در مورد آیفون ۱۳ نشان می‌دهد که این گوشی به صفحه نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد صفحه نمایش آیفون ۱۳ نسبت به آیفون‌های قبلی، پیشرفت زیادی خواهد داشت. بر اساس شنیده‌ها، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که مصرف باتری بسیار کمی دارد و بر اساس فناوری سیلیکون پلی کریستال در دمای پایین ساخته شده است.

برخی اطلاعات صفحه نمایش آیفون ۱۳ بر صفحه قفل گوشی بازتاب دارد و اطلاعاتی به کاربران ارائه می‌دهد که می‌تواند شامل ساعت و میزان شارژ باتری باشد. کاربران می‌توانند در صورت تمایل اعلان‌ها را نیز مشاهده کنند. اعلان‌های جدید به صورت پاپ آپ موقت روی صفحه دیده می‌شود.

آیفون ۱۳ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

علاوه بر این به نظر می‌رسد دوربین‌های آیفون ۱۳ نیز ارتقا پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال دوربین با لنز فوق عریض در نور کم، عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد "مگ‌سیف" (شارژ بی‌سیم) بهتری نیز برای آیفون‌های بعدی راهی بازار می‌شود. آیفون ۱۳ از نظر طراحی تفاوت چندانی با آیفون ۱۲ نخواهد داشت.

بر اساس شنیده‌ها، آیفون‌های بعدی تاچ باریک‌تر و کوچک‌تری دارند و ممکن است حسگر اثرانگشت آن‌ها نیز زیر صفحه نمایش قرار گیرد. هنوز مشخص نیست که این مطالب حقیقت دارند یا خیر. علاوه بر این زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های بعدی باقی مانده است بنابراین امکان دارد شرکت اپل مشخصات سخت افزاری این مدل گوشی‌ها را تغییر دهد.

کد خبر 475347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامیار شُکرپور IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 1
    چرته هنوز تصاویر اولیه ش هم نیومده
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      1 0
      خخخ
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    ایفن ۱۳هنوز مردم خوب باهاش اشنا نیستند هنوز هم داخل بازار نیومد
    • aysell IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 1
      بله بیشتر مردم یعنی ٪۸۹نمیدونن ایفون هستش یعنی ایفچن ۱۲هم نمیشناسن وبله داخل بتزار نیومده