۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
ترامپ به دور دنیا سفر می‌کند

شبکه سی ان ان آمریکا اعلام کرد، رئیس‌جمهوری سابق این کشور در بحبوحه مسائل حقوقی که با آنها روبه‌رو است و نزدیک بودن موعد پرداخت وام‌ها و بدهی‌هایش در حال برنامه‌ریزی برای توری بین‌المللی احتمالا شامل عربستان برای جمع‌آوری پول است.

به گزارش ایمنا، مایکل دی آنتونیو، تحلیل‌گر سیاسی و اقتصادی به شبکه سی‌ان‌ان گفت، اشاره‌های زودهنگامی وجود دارند مبنی بر این‌که ترامپ برای انجام توری بین‌المللی به منظور ایراد سخنرانی‌هایی برنامه‌ریزی می‌کند.

او خاطرنشان کرد: اگر ترامپ به عربستان یا دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای کسب پول و کمک مالی برود، تعجبی نخواهد داشت.

دی آنتونیو اشاره کرد، ترامپ بعد از سفرش به آمریکا بازخواهد گشت و بر گروه‌های حزبی برای جمع‌آوری حمایت‌های مالی تمرکز خواهد کرد زیرا آنها منبع درآمد بعدی او هستند.

به رغم این‌که سنا ترامپ را از اتهام تحریک به شورش مبرا دانست اما او همچنان با پرونده‌های حقوقی روبه‌رو است؛ مساله‌ای که مسلتزم آن است به وکلایش پول بپردازد چراکه با نزدیک شدن موعد پرداخت بدهی‌هایش با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شود.

دی آنتونیو در پایان اشاره کرد، ترامپ باید به نحوی بر منبع درآمد تمرکز کند و به شکلی حال از طریق سیاست یا رسانه‌ها کسب درآمد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 475332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.