دلایل اصلی افزایش قیمت دوج کوین

ارزش رمز ارزها افزایش چشمگیری در ماه اخیر پیدا کرده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. از جمله این رمز ارزها می‌توان به دوج کوین اشاره کرد که در یک شبانه روز با افزایش قیمت ۶۰۰ درصدی روبرو شد.

شاید عده‌ای نمی‌دانند دوج کوین چیست؟ در ابتدا به توضیح کوتاهی در این باره می‌پردازیم. نام دوج کوین از میم اینترنت دوج برگرفته شده است؛ مثل بیت کوین که یک رمز ارز است و امکان تراکنش‌های همتا به همتا را از طریق شبکه غیر متمرکز فراهم می‌سازد. سرمایه گذاری ارزهای جدید با نوسانات خیلی شدیدی همراه هستند که بسیاری از دلال‌ها و سفته بازها را به خود جذب کرده‌اند.

افزایش حجم معاملات دوج کوین

این روزها دوج کوین بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و به علت تیک تاک، ردیت و توییت ایلان ماسک با افزایش ارزش مواجه شده است. حتی مدیرعامل شرکت تسلا در نمایه توییترش از بیت کوین استفاده کرده بود که همین باعث افزایش آن شد. این حواشی نمی‌تواند باعث رشد پایدار یک ارز شود و این رشد ناگهانی در قیمت دوج کوین و حجم معاملات به صورت موقت خواهد بود؛ مسئله‌ای که به آن باید توجه بسیاری کرد، تأثیر فعالیت کاربران و شبکه‌های اجتماعی بر روی بازارهای مالی است. افزایش قیمت دوج کوین صرفاً به خاطر فعالیت کاربران در یک شبکه اجتماعی انجام پذیرفت. لازم است از این جهت مورد بررسی قرار بگیرد.

دلایل اصلی افزایش قیمت دوج کوین

ماجرای شگفت انگیز رشد دوج کوین

تیک تاک یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری پیام‌های تصویری است که کاربران آن روز به روز در حال افزایش می‌باشد، به صورتی که در بین همه پلتفرم‌های اجتماعی بالاترین میزان رشد کاربر را به ثبت رساند. چالش‌هایی که در شبکه اجتماعی ایجاد شده به سرعت در بین کاربران منتقل شد و زمینه بسیار مناسبی برای انتشار سریع پیام‌ها فراهم کرد. در روز ۲ جولای یکی از کاربران همین شبکه اجتماعی، پیشنهاد سرمایه گذاری بر روی دوج کوین را در قالب یک پیام ویدئویی ارائه داد. حدود یک میلیون بار این ویدئو دیده شده است. همین پیام سبب ایجاد فشار خرید در بازار و در نتیجه موجب افزایش قیمت دوج کوین شد.

دلایل اصلی افزایش قیمت دوج کوین

ارزش تمامی بازارهای ارز دیجیتال چیزی معادل ۲۸۰ میلیارد دلار است که در مقایسه با سایر بازارهای مالی جهان بسیار ارزش پایینی است. تنها راه از بین نرفتن ارزهای دیجیتال، افزایش ارزش بازار و ورود سرمایه‌های جدید است. بی تردید یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های جذب سرمایه به این بازار استفاده نمودن از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات فراوان در این فضا است. اگر سرمایه‌های جدیدی وارد بازارهای ارز دیجیتال نشود، کم کم شاهد نابودی این بازار خواهیم بود. اتفاقاتی مشابه آنچه برای دوج کوین اتفاق افتاد، نمونه‌ای از جذب سرمایه جدید به بازار ارز دیجیتال است که در مدت طولانی به سود کل بازار خواهد بود. خرید دوج کوین یکی از راه‌های درآمدزایی است که هر فرد می‌تواند انجام دهد. البته توصیه می‌شود قبل از خرید کردن حتماً مطالعاتی در این مورد داشته و از افراد کار بلد پرس و جو کنید.

قیمت این ارز از ۰.۰۰۲۹ دلار به ۰.۰۰۴۹ دلار رسید؛ یعنی رشد دو برابری قیمت. افزایش حجم معاملات در این ارز یک نکته بسیار جالب بود. قبل از همه این حواشی روزانه حجم معاملات این عرض حدود ۱۰۰ میلیون دلار بود که بعد از همه این ماجراها به ۱.۱ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد. جستجوی کلمات مرتبط با دوج کوین در گوگل نیز بسیار افزایش یافت. همه این اتفاقات نشان می‌دهد که کمپین دوج کوین فعالیت بسیار خوبی در شبکه اجتماعی تیک تاک داشته است. تتر ایران یکی از بهترین برندهای این عرصه محسوب می‌شود.

کد خبر 475313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.