دستگیری قاتل که بالای سر مقتول نشسته بود

کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال ارز خارجی، کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک، دستگیری قاتل که بالای سر مقتول نشسته بود، به دام افتادن سارقی که قاتل هم بود، دستگیری سارق موبایل و به دام افتادن یک مامور قلابی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگیری قاتل که بالای سر مقتول نشسته بود کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال ارز خارجی، کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک، دستگیری قاتل که بالای سر مقتول نشسته بود، به دام افتادن سارقی که قاتل هم بود، دستگیری سارق موبایل و به دام افتادن یک مأمور قلابی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال ارز خارجی و دستگیری ۱ نفر گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در حریم خطوط ریلی راه آهن از اولویت‌های اصلی این پلیس است.

حشمت الله ملکی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق ارز و کمک به اقتصاد داخلی، همکارانم در پلیس راه آهن کرمان از مسافر تهران مقدار ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال ارز خارجی فاقد مدارک مثبته کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزهای مکشوفه شامل ۶ هزار و ۱۸۰ دلار آمریکا، ۱۱ هزار و ۲۰۰ یورو و ۱۴۰ فرانک سوئیس جمعاً به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: نظر به اینکه هیچ گونه مدارک مثبت از سوی این مسافر در خصوص ارزهای همراه ارائه نشد، بنابراین تمام ارزها ضبط و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مبادی ذی‌ربط شهرستان بم شد.

۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند استان همدان از کشف و ضبط ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یک خودرو سواری جاسازی شده بود، خبر داد.

احمد ساکی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی به یک دستگاه خودرو سواری حین تردد در یکی از محورهای ارتباطی منطقه مظنون شدند.

وی اظهار کرد: با پیگیری مأموران انتظامی، خودرو موردنظر در یک عملیات پلیسی در محور متوقف و پس از بازرسی ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه در آن جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند استان همدان گفت: در این ارتباط یک نفر به عنوان متهم اصلی جاسازی و حمل مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد، خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

دستگیری قاتل که بالای سر مقتول نشسته بود

رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس گفت: مأموران پلیس شیراز از طریق تماس تلفنی شهروندان از وقوع یک قتل در خیابان تختی واقع در مرکز شهر شیراز مطلع شدند.

حمید افرامن افزود: مأموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و مشاهده کردند که جوانی ۱۸ ساله اقدام به قتل پیرمردی ۶۲ ساله کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به قتل که در صحنه جرم حاضر بوده دستگیر شد و اکنون در زندان به سر می‌برد، گفت: جسد مقتول نیز برای تکمیل تحقیقات تحویل پزشکی قانونی شیراز شده است.

افرامن تصریح کرد: در پی بررسی‌ها مشخص شد که این متهم به قتل ۱۸ ساله به اختلالات روانی مبتلا است و همچنین سابقه بستری در مراکز درمانی را به این دلیل دارد.

وی ادامه داد: عامل قتل دچار اختلالات روحی و روانی است و هیچ ارتباطی تاکنون بین وی و مقتول مشاهده نشده و به نظر دلیل ارتکاب این جنایت نیز بیماری روانی قاتل است. رئیس پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان فارس گفت: فرد یا افرادی ناشناس اقدام به تهیه کلیپی از این ماجرا کرده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد.

به دام افتادن سارقی که قاتل هم بود

رئیس پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: فردی که با هدف سرقت یک دستگاه خودرو پراید، راننده آن را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود در این استان دستگیر شد.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی مردی ۵۲ ساله به کلانتری ۲۵ محمدشهر، موضوع تحت بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که شماره تلفن راننده خودرو برای آخرین بار در جاده اشتهارد به ماهدشت ردیابی شده است.

نادربیگی افزود: مأموران در ادامه تحقیقات به‌کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که گوشی تلفن همراه مقتول در دست یک فرد دوره گرد در محدوده استان قزوین است که با دریافت نیابت قضائی به محل زندگی وی اعزام شده و در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و به همراه تلفن همراه به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

دستگیری موبایل قاپ با ۳۰ فقره سرقت

جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: سارق موبایل قاپ با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شد.

علیرضا ناصری نژاد دراین‌باره گفت: مأموران کلانتری ۱۳ آبشناسان هنگام گشت زنی فریادهای مرد جوانی، متوجه یک سرقت کرد.

وی افزود: پس از شنیدن فریادهای مرد جوان مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند که مرد جوان به پلیس گفت لحظاتی پیش در حال صحبت کردن با تلفن همراهش بوده که راکب موتورسیکلتی با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و گوشی تلفن همراهش را به سرقت برده است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با راهنمایی شاکی، بلافاصله متهم شناسایی و وی که بدون توجه به دستور ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه می‌داد، در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای در یکی از کوچه‌های فرعی ستارخان توسط مأموران دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهم ۴ دستگاه تلفن همراه کشف شد، متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را مبنی بر موبایل قاپی قبول و در ادامه به ۳۰ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به دام افتادن یک مأمور قلابی

فرمانده یگان امداد تهران گفت: یک مأمور قلابی که با جعل عنوان مأمور نیروی انتظامی به دنبال اخاذی و دور زدن قانون بود دستگیر شد.

سلمان آدینه‌وند اظهار کرد: فردی به واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد که در حال گشت زنی در محدوده خیابان امام علی تقاطع پیروزی بود، مراجعه و اعلام کرد یک نفر با لباس نیروی انتظامی قصد اخاذی از وی را داشته که با دیدن واحد گشت از کار و قصد خود صرف نظر کرده و سریعاً متواری و موقعیت را ترک کرده است.

وی تصریح کرد: مشخصات شخص مذکور از شهروند اخذ و مأموران پلیس در گشت زنی هدفمند موفق می‌شوند فرد را در حالی که بر روی لباس ناجا یک گرم‌کن ورزشی به تن کرده بود شناسایی و دستگیر کنند.

کد خبر 475303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.