به سلطنت یووه پایان بده، آقای کونته!

آنتونیو کونته شب گذشته با اینتر موفق شد در یک بازی حساس از سد لاتزیو بگذرد و صدرنشین شود، تا شاید امسال با کسب قهرمانی، به سلطنت یوونتوس پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال اینتر شب گذشته- یکشنبه- ۲۶ بهمن، از هفته بیست و دوم سری‌آ به مصاف لاتزیو بالای جدولی رفت و توانست با درخشش لوکاکو پیروز شود تا با توجه به باخت میلان به اسپیتزا، شاگردان کونته ۵۰ امتیازی شوند و بالای سر میلان ۴۹ امتیازی قرار بگیرند.

کونته شاید حتماً باید برابر یوونتوس در جام حذفی، حذف می‌شد تا یادش بیاید که او به چه چیزی بیشتر از همه نیاز دارد. این فصل هربار که فرصت به صدر رسیدن برایش فراهم می‌شد آنتونیو با بی‌میلی آن را پس می‌زد.

کونته اما حالا دیگر به صدر جدول رسیده، در شرایطی که لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از این هفته دوباره شروع می‌شود و برخلاف شش مدعی دیگر سری‌آ، فقط تیم او است که در هیچ رقابت دیگری بازی ندارد.

آخر شدن در گروه اروپایی، حذف برابر دشمن دیرینه و نبردن هیچ جامی در فصل قبل، همه‌ی اینها به یک دلیل محکم تبدیل شده که آنتونیو تا سرحد مرگ برای رسیدن به تنها جام باقی مانده تلاش کند.

اسکودتوی امسال برای هیچ مربی‌ای به اندازه او حائز اهمیت نیست. میلانِ پیولی قرار نبود اصلاً تا اینجای فصل بین مدعیان باشد و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای پدیده‌ی مربیان لیگ امسال، دست آورد خوبی است.

کسی از پیرلو هم در اولین سال حضورش روی نیمکت یووه جام طلایی طلب نمی‌کند و از بقیه مربیان هم قهرمانی خواستن، انتظار نا به جایی است. این وسط اما آنتونیو داستانش متفاوت است. سهمیه با آقای اسپالتی هم به دست می‌آمد و اگر بنا به فرصت دادن باشد، یک فصل هم به او آوانس داده شده است.

اسم کونته باید امسال با جام گره بخورد، باید به سلطنت یووه که خودش آن را بنیانگذاری کرده خودش پایان دهد و دیگر باید بعد دو سال، دست هندانوویچ (کاپیتان اینتر) با لمس جامی آشنا شود.

کونته که در همه‌ی فصل‌های مربیگری‌اش در رده باشگاهی جام برده، تاب این را ندارد که دومین سال حضورش در شهر میلان هم بدون بردن عنوان به پایان برسد و عطش او برای فتح یک موفقیت به اندازه‌ی کل مجموعه‌ی اینتر است.

در ایتالیا به غیر از طرفدارهای نراتزوری (اینتر) کسی چشم دیدن موفقیت کونته را ندارد، اما او برای اینکه میان تمام این نفرت‌پراکنی‌ها به قله برسد، کلی انگیزه دارد. مردی که تیمش موفق شده یکی از بازی‌های بزرگ را پشت سر بگذارد و هفته‌ی بعد هم در شهرآورد میلان به مصاف روسونری می‌رود.

او اگر می‌خواهد تیمش را به ستاره‌ی دوم نزدیک کند، باید از جهنم دلامادونینا سربلند بیرون بیاید.

کد خبر 475276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.