عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ بهمن ماه

در این بسته خبری از اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری شاهرود تا احداث کمربند شمالی اسلامشهر و تحقق ۱۱۵درصدی بودجه ۹ ماهه شهرداری نجف آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بهره برداری از ۱۱ طرح شهرداری نیشابور در بازه زمانی ۱۰۰ روزه

علی نجفی، شهردار نیشابور گفت: شهرداری نیشابور بیش از ۳۰ پروژه را در ۳ بازه زمانی ۱۰۰ روزه و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

از سرگیری ضدعفونی معابر عمومی بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد: با تشدید و احتمال آغاز موج چهارم همه گیری بیماری کرونا، ضدعفونی معابر عمومی شهر از سر گرفته شد.

اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با بیان اینکه آرامش روانی و اجتماعی از جمله دغدغه‌های کمیته‌های مختلف ستاد استقبال از بهار است، گفت: این ستاد با توجه به شرایط این روزها به صورت تخصصی تشکیل و کار خود را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کند و در این راستا اقداماتی از جمله اجرای نقاشی‌های دیواری و رنگ آمیزی جداول سطح شهر، ترمیم و کاشت گل‌های زینتی فضای سبز بلوارها، بلوارهای اصلی سطح شهر و حاشیه خیابان‌ها و فضای سبز و پارک‌ها، همینطور آذین بندی سطح شهر و اجرای المان‌های متعدد را در دستور کار قرار داده است.

توجه ویژه به معلولان در بودجه ۱۴۰۰

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ برای به حداقل رساندن نواقص و مشکلات پیش‌بینی لازم شده است.

بازسازی فرهنگسرای گلستان فردیس

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس با اشاره به پروژه بازسازی فرهنگسرای گلستان خاطر نشان کرد: این پروژه با قراردادی بالغ بر ۴ میلیارد ریال، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ظرف چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ارائه تجربیات موفق قزوین در کاهش تلفات تصادفات درون شهری

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تجربیات موفق قزوین در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری، در شصت و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ارائه می‌شود.

تحقق ۱۱۵ درصدی بودجه ۹ ماهه شهرداری نجف آباد

سیدمحمد ابراهیم احمدی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت: بودجه ۹ ماه ابتدایی سال جاری شهرداری نجف‌آباد، ۱۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این میزان مطابق گزارش تفریغ تنظیم شده، به میزان ۱۱۵ درصد محقق شده است.

راه اندازی گرمخانه ۱۵۰ نفری در رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از راه‌اندازی و بهره‌برداری از گرمخانه شهرداری برای ساماندهی متکدیان خبر داد.

احداث کمربند شمالی اسلامشهر

عملیات احداث کمربند شمالی اسلامشهر با عنوان بزرگراه سردار سلیمانی، یکی دو ماه گذشته توسط شهرداری آغاز شد و روند ساخت آن با سرعت به پیش می‌رود.

بهسازی معابر شهری ساری ادامه دارد

بهسازی معابر شهری ساری توسط معاونت فنی و واحد راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، علیرغم شرایط بعضاً نامساعد جوی و محدودیت‌های کرونایی، در معابر مناطق سه گانه شهر، به منظور تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و ترمیم و بهسازی آسفالت ادامه دارد.

کد خبر 475266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.