جلسه اضطراری میلان برای بررسی شکست

یک شکست غیرمنتظره باعث شد تا میلان صدر جدول سری آ را از دست بدهد و همین مسئله باعث شد تا سرمربی میلان یک جلسه اضطراری تشکیل دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شکست غیرمنتظره میلانی‌ها مقابل حریف نه چندان قدرتمندشان در رقابت‌های سری آ ایتالیا یعنی اسپتزیا، باعث شد تا این تیم صدر جدول رقابت‌ها را از دست بدهد و این شکست شاید در بازی‌های آتی برای روسونری مشکل ایجاد کند.

شکست ناباورانه ۲-صفر مقابل استپتیزا، دقیقاً همان چیزی بود که میلانی‌ها تصور آن را نمی‌کردند و به همین خاطر، بررسی عوامل این شکست و عقب ماندن مقطعی میلان از کورس قهرمانی با از دست دادن صدر جدول باعث شد تا جلسه‌ای اضطراری با توصیه استفانو پیولی، سرمربی میلان شکل بگیرد.

شنیده‌ها حاکی است که عنوان این جلسه بیشتر در رابطه با اصلاح ذهنیت بازیکنان و کادر است تا بتوانند شکستی را که به تازگی تجربه کرده‌اند فراموش کرده و با درک بهتری پا به بازی بعدی خود بگذارند و صدر جدول را از رقیب دیرینه خود یعنی اینتر پس بگیرند.

شکست میلان برای این عجیب بود که اسپتزیا دومین پیروزی خانگی خود در طول فصل را تجربه کرد. این نتیجه به این دلیل می‌تواند آزار دهنده باشد که میلانی‌ها در مسابقه بعدی خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا باید به مصاف تیم ستاره سرخ بلگراد بروند و شکست در این مسابقه می‌تواند برای پیولی و میلان تبعات زیادی داشته باشد.

کد خبر 475255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.