گواردیولا: ما مسی یا رونالدو در اختیار نداریم

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها اگرچه بازیکن ستاره ای مثل رونالدو یا مسی را در اختیار ندارد اما در حال حاضر از شرایط تیم خود راضی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از گل، تیم منچسترسیتی در طی هفته‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده است در بسیاری از بازی‌های خود به پیروزی برسد تا بالاخره فشار انتقادات فراوان از روی گواردیولا و شاگردانش برداشته شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره وضعیت کنونی تیمش گفت: این طور نیست که در تیم ما بازیکنانی مثل رونالدو، مسی، نیمار و امباپه حضور داشته باشند که بتوانند همه معادلات را تغییر دهند. به همین خاطر لازم است که ما در قالب یک تیم کار و تلاش کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهم صادقانه بگویم، من هم دوست دارم بازیکنی در تیمم داشته باشم که در هر مسابقه گلزنی کند و در هر بازی برای ما نقش تعیین کننده داشته باشد اما در حال حاضر به عنوان یک تیم متشکل از چندین و چند بازیکن خوب در حال ادامه دادن هستیم و با وجود پشت سر گذاشتن لحظات بد در طی فصل جاری از عملکرد تیم خود راضی هستم.

با تساوی منچستریونایتد در بازی قبلی خود، حالا سیتیزن ها با اختلاف بسیار خوب در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر جزیره قرار گرفته‌اند و می‌توانند امیدوار باشند که در این فصل با سرمربیگری پپ گواردیولا یک بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ انگلستان دست پیدا کنند.

آبی‌های منچستر در بیست و سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست‌ناپذیر بوده‌اند که رکورد بی نظیری برای شاگردان پپ محسوب می‌شود و در صورت تداوم این روند خوب، هواداران منچستری می‌توانند امیدوار باشند که تیمشان حتی اختلاف خود را با تیم دوم جدول بیشتر کرده و دست آخر قهرمان رقابت‌ها شود.

کد خبر 475242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.