مرد روزهای سخت هستم/ گیتی‌پسند جای بازیکنان بزرگ است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اگر قرار بود انتخاب نفرات برای هر بازی برای من سخت باشد، تعداد زیادی بازیکن بزرگ نمی گرفتیم و همیشه با تلاش بسیار دنبال تحقق اهداف بزرگ بوده‌ام.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی تیمش برابر کراپ الوند، اظهار کرد: بازی خوبی خواهد بود و معتقد هستم بازی بین دو تیم با شرایط مالی خوب لیگ است. اگر بخواهیم از ۳ تیم که شرایط مالی خوبی دارند اسم ببریم، گیتی پسند، مس سونگون و کراپ هستند. هر دو تیم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار هستند و کسانی که بازی را تماشا خواهند کرد بازی جذابی می‌بینند.

وی در رابطه با بازی رفت دو تیم، افزود: اتفاقات جالبی در بازی رفت افتاد و بازی خوبی بود. با وجود آنکه اخراج ۲ بازیکن ما درست بود، اما یاد ندارم که در یک بازی ۲ بازیکن از تیم ما اخراج شوند. بازی را عقب افتادیم اما در لحظات آخر به بازی برگشتیم و پیروز میدان شدیم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که با وجود بازیکن‌های باکیفیت زیاد در تیم گیتی پسند آیا انتخاب لیست ۱۲ نفره برای هر بازی برای وحید شسمایی سخت نیست، ادامه داد: اگر قرار بود کار برای من سخت باشد، تعداد زیادی بازیکنان بزرگ نمی‌گرفتم و از روزی که ورزش را آغاز کردم، همیشه برای خودم ساخته‌ام که مرد روزهای سخت هستم و با تلاش بسیار زیاد دنبال رسیدن به اهداف بزرگ بوده‌ام. مجموعه گیتی پسند نیز از شروع کار با قدرت جلو آمده‌اند و پیش از من مربیان خوب ایران در این باشگاه بودند و امسال با تشکیل جلسه با مدیران گیتی پسند به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم کار جدید فکری از نظر خودم انجام دهیم.

سرمربی گیتی پسند افزود: می‌دانستیم بازیکنانی که جذب می‌کنیم، بازیکنان سطح بالایی هستند چون باشگاه گیتی پسند جایی است که باید بازیکنان بزرگ حضور داشته باشند و تلاش کنند. هر کسی آماده‌تر باشد و بتواند برای سربلندی تیم تلاش کند روی چشم ما جای دارد و ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوب کسب کنیم. هیچ چیزی با ارزش تر از مجموعه گیتی پسند نیست زیرا وقتی یک مجموعه از جیب شخصی برای یک رشته هزینه می‌کند باید به آن احترام بگذاریم.

وی در رابطه با عملکرد تیم‌های پایه گیتی پسند ادامه داد: از باشگاه گیتی پسند به دلیل سرمایه گذاری در امور پایه تشکر می‌کنم. در تیم نوجوانان این باشگاه همه بازیکنان اصفهانی هستند اما در تیم‌های جوانان و امید از بازیکنان خارج از استان هم استفاده می‌شود و معتقد هستم گیتی پسند مسیری را می‌رود که اصفهان را به جام رمضان‌های گذشته که با شور و هیجان زیادی برگزار می‌شد، می‌برد که بازیکنان بزرگی مانند باغبان‌باشی‌ها و افضلی‌ها در آن مسابقات نقش داشتند. من اگر در مسابقات امید و جوانان حضور پیدا کردم، دوست داشتم بازیکنانی که آینده درخشانی داشتند را ببینم و بتوانم سرمایه‌گذاری بکنم که به نفع باشگاه باشد.

کد خبر 475220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.