تشکیل پرونده سلامت برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

رییس دانشکده بهداشت علوم پزشکی ایران از تشکیل پرونده سلامت برای دانشجویان دانشگاه پیام نور در قالب یک تفاهم نامه مشترک خبر داد و گفت:انجام پژوهش های کاربردی مشترک و محصول محور و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مهم ترین بندهای این تفاهم نامه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، رسول یاراحمدی با اشاره به جزییات تفاهم نامه ارتقای کیفی آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: به دلیل ساختار آموزشی از راه دور، آموزش مجازی نزدیک به دو دهه است که در دانشگاه پیام نور مطرح بوده، اما این موضوع در سایر دانشگاه‌ها سابقه‌ای حداکثر چند ساله دارد و به دلیل همه‌گیری کرونا در یک سال اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش مجازی دارای زیرساخت‌های منحصر به فرد است و تکنولوژی خوب و تجربیات ویژه‌ای دارد که در هیچ‌یک از دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.

یاراحمدی با بیان اینکه برای توسعه آموزش مجازی، افزایش تسلط اساتید به این نرم افزارهای آموزشی را باید مورد توجه قرار داد، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیگر بندهای این تفاهم نامه است که دانشگاه پیام نور برای این منظور به ما کمک خواهد کرد.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران مدعی هستیم که پرچمدار دانشگاه نسل سوم در وزارت بهداشت هستیم؛ یعنی تلاش می‌کنیم نتایج تحقیقات خود را به محصول و خدمت تبدیل کرده و ثروت تولید کنیم. بنابراین همکاری‌های پژوهشی شرکت‌های دانش بنیان این دو دانشگاه می‌تواند ما را به یک دانشگاه نسل سوم نزدیک تر کند.

وی اظهار کرد: وضعیت پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به دانشگاه پیام نور، در سطح بالاتری قرار دارد، اما واقعیت این است که آنها با استفاده از نتایج پژوهشی کمتر خود، محصول بیشتری تولید می‌کنند.

یاراحمدی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تمامی کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور، پرونده سلامت تشکیل می‌دهد تا از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

کد خبر 475209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.