مدیریت ورزش سمنان توان حفظ یک تیم فوتبال ساحلی را هم ندارد

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: به نظر می‌آید اگر شهرداری نباشد دستگاه‌های متولی ورزش نمی‌توانند یک تیم فوتبال ساحلی را در استان حفظ و یا برای حمایت از آن برنامه‌ریزی کنند.

عباس آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسئولان به ویژه متولیان حوزه ورزش باید برای توسعه ورزش حرفه‌ای در سمنان طرح جامع و عملیاتی به همراه شرح وظایف تنظیم کنند تا ورزش استان از طریق مکاتبه با بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و نهادهای غیر از شهرداری به حوزه تیم‌داری حرفه‌ای ورود کند.

وی افزود: به نظر می‌آید اگر شهرداری نباشد دستگاه‌های متولی ورزش نمی‌توانند یک تیم فوتبال ساحلی را در استان حفظ کرده یا برای حمایت از آن برنامه‌ریزی کنند، امروز بازیکنان این تیم به خاطر علاقه‌مندی به شهر با تمام مشکلات مانده‌اند در صورتی که می‌توانستند در تیم‌های دیگر کشور با شرایط بهتر بازی کنند.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان تصریح کرد: بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شهر در راستای وظایف اجتماعی خود می‌توانند در تیم داری و در حمایت از ورزش اقدام کنند، زیرا با حمایت دولتی و شهرداری‌ها، تیم‌های ورزشی مانند فوتبال در سمنان حرفه‌ای نمی‌شوند.

وی ادامه داد: پیوسته نمی‌توان به شهرداری در تمامی ورزش‌ها به عنوان حامی نگاه کرد، هرچند در حد توان خود در کنار ورزش قرار می‌گیرد، اما بنگاه‌ها، معادن، کارخانجات و بانک‌های استان نیز می‌توانند تیم داری کنند و اداره ورزش و جوانان نیز به عنوان دستگاه متولی ورزش باید در این زمینه همراهی کند.

کد خبر 475195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.