اجرای بیش از ۳۰ هزار مترمربع آسفالت در زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر با بیان این که بخش قابل توجهی از منابع درآمدی شهرداری‌ها صرف هزینه آسفالت می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی و ترمیم ترانشه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم محمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان یکی از مطالبات شهروندان را بهسازی و آسفالت معابر عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های یک شهر داشتن سیما و منظر زیبا و وضعیت مناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر آن است و شهروندان نیز در این حوزه از شهرداری‌ها مطالبه بسیاری دارند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پروژه آسفالت معابر که‬ در‬ این‬ دوره‬ مدیریت‬ شهری‬ نیز‬ در‬ اولویت‬ قرار‬ دارد‬ تاکنون برای رفع مشکلات آسفالت در محلات مختلف زرین شهر اقدامات خوبی شده است تا علاوه بر تامین آسایش و امنیت شهروندان رضایت آنها نیز حاصل شود.

شهردار زرین شهر با بیان این که بخش قابل توجهی از منابع درآمدی شهرداری‌ها صرف هزینه آسفالت می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی و ترمیم ترانشه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت قیر برای تأمین قیر مورد نیاز آسفالت معابر با مشکل مواجه شده‌اند، ادامه داد: آسفالت محلاتی چون قلعه قاسم، اندیشه و سجاد در کنار معابر اصلی و پر تردد شهر مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد این درحالی است که شهرداری‌ها در دوره پنجم با افزایش چشمگیر قیمت قیر و همچنین شن و ماسه مواجه بوده‌اند.

محمدی اضافه کرد: حفاری‌های متعدد توسط دستگاه‌های اجرایی سبب آسیب رسیدن به آسفالت معابر شهرها می‌شود و به دغدغه‌ای برای شهروندان و مدیران شهری تبدیل شده است به همین خاطر امروز با مکاتبه و الزام دستگاه‌های اجرای به اخذ مجوز تا حدودی روند حفاری‌ها را مدیریت کرده تا آسیب کمتری به شهر وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی چون گرانی قیر، تخصیص نیافتن سهمیه قیر کافی، افزایش دستمزدها همچنین دریافت نقدی بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد قبل از آغاز کار پیمانکاران آسفالت‌ریزی در شهر تداوم خواهد داشت تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین زیبایی سیما و منظر شهری باشیم.

کد خبر 475122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    آسفالت حد فاصل چهارراه تختی وسه راه سده لنجان که یکی از دقدقه های مردم زرین شهر است چی شد
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    کجای زرین شهر روانجام دادن که ماندیدیم. وضعیت سیمای شهری زرین شهر باداشتن صنایع فولادی اطراف اصلا زیبنده نیست. در حد یک روستای تازه توسعه یافته بهتره به جای اینکارها واضافه کردن تابلوهای تبلیغاتی در سطح معابر، شهرداری فکری به حال و روز کوچه های زرین شهر انجام دهد. البته این حق الناس هست که در قبال درآمدی که از مردم دارد کاری در حد قابل قبولی انجام نمی‌دهد