در صورت خطای گل سایپا راکی از داوری خداحافظی می کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در بازی‌های قبلی به خاطر اینکه شجاعی هم باید تمرکز خود را روی بازی می گذاشت و هم تیم را هدایت می کرد به مشکل خوردیم و روی کیفیت کاری او تأثیر می‌گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان امروز (یکشنبه) پس از پیروزی تراکتور مقابل سایپا در کنفرانس خبری با بیان اینکه سایپا تیم جوان و جنگنده‌ای است و صادقی تیم خوبی آماده کرده، اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم البته همه بازی‌ها برای ما سخت است زیرا بازیکنان بزرگی در تراکتور هستند که تیم‌های دیگر با انگیزه در مقابل تراکتور ظاهر می‌شوند و بهترین بازی خود را مقابل ما ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه گل سایپا مشکوک به خطا بود، تصریح کرد: با داور مسابقه صحبت کردم که قول داد اگر این صحنه خطا باشد داوری را کنار می‌گذارد، امیدوارم به قول خود عمل کند؛ قبل از بازی در مورد داوری زیاد صحبت شد و از آنها تعریف کردیم البته به جز صحنه گل سایپا بقیه لحظات متعادل بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص عملکرد تراکتور، خاطرنشان کرد: در بازی‌های قبلی بعد از اینکه گل اول را دریافت می‌کردیم در بازگشت به بازی مشکل داشتیم، اما امروز توانستیم برخلاف جریان بازی در همان نیمه اول برگردیم؛ انگیزه بازیکنان برای جبران گل خورده قابل تحسین است، در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کردیم و بازیکنان از پس وظایفی که داشتند برآمدند.

وی افزود: آخرین مسابقه تراکتور در نیم‌فصل اول بود و به این تیم کمک زیادی خواهد کرد و باعث حفظ شأن و شخصیت تراکتور و هوادارانش می‌شود اندازه تیم تراکتور آن چیزی بود که در بازی امروز مشاهده کردیم، امیدوارم بتوانیم در تعطیلات نیم‌فصل که عملاً یک هفته است نقاط ضعف را برطرف کنیم و با برنامه بهتر در نیم‌فصل دوم حاضر شویم.

چمنیان با بیان اینکه شجاعی بازیکن بزرگ و تأثیرگذاری است، گفت: در بازی‌های قبلی به خاطر اینکه شجاعی هم باید تمرکز خود را روی بازی می‌گذاشت و هم تیم را هدایت می‌کرد به مشکل بر خوردیم، اما در این مسابقه تصمیم گرفته شد که بازی نکند و تمرکز خود را روی مسائل فنی تیم بگذارد که شا هد بودیم بازیکنان توانستند جای او را در زمین پر کنند و به پیروزی برسند.

کد خبر 475063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.