تراکتور تیم با تجربه ای است/تیم‌های بزرگ سریع موقعیت ایجاد می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیمه دوم موقعیت داشتیم و می توانستیم به گل برسیم، اما تفاوت ما و تراکتور در تجربه بازیکنان بود و این تیم از یک موقعیت معمولی گل خلق کرد، تیم‌های با تجربه و بزرگ سریع موقعیت ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صادقی امروز (یکشنبه) پس از شکست سایپا مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم به گل رسیدیم و تا دقیقه ۴۵ بازی در اختیار داشتیم، اما در پنج دقیقه وقت اضافه بازی را از دست دادیم؛ رو به روی یک تیم با تجربه حتی اگر یک لحظه تمرکز تیم بهم بریزد بازی را از دست می‌دهید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما تفاوت ما و تراکتور در تجربه بازیکنان بود و این تیم از یک موقعیت معمولی گل خلق کرد، تیم‌های با تجربه و بزرگ سریع موقعیت ایجاد می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه داوری مشکلی نداشت، تصریح کرد: تراکتوری‌ها روی گل ما اعتراض داشتند، فاصله من با صحنه دور بود، اما داور پشت دروازه دید بهتری داشت و گل را قبول کرد.

صادقی خاطر نشان کرد: اگر شرایط فراهم باشد سه الی چهار بازیکن جذب می‌کنیم، دست ما در تعویض‌ها خالی است و امروز یاران تعویضی نتوانستند کمک کنند، محسن مسلمان بعد از ۱۰ هفته مصدومیت بازگشته بود و طبیعی است که آن کیفیت لازم را نداشته باشد.

کد خبر 475053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.