۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
ذوب آهن ۳ بر ۱ مغلوب تیم مس شد

در ادامه بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم مس رفسنجان و ذوب آهن مقابل هم به میدان رفتند که مس با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید.

به گزارش ایمنا، امروز (یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان مقابل هم به میدان رفتند.

ترکیب تیم مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، فراز امامعلی، محمد قاضی

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد سلطانی‌مهر، قاسم حدادی‌فر، مهرداد قنبری، حمید ملکی، میلاد جهانی، ایوان مارکوویچ

گروه داوری: سید علی‌اصغر مؤمنی، علی‌اکبر عظیم‌پور و دانیال باشنده (کمک داور)، علیرضا طاهرخانی (داور چهارم)، محمدرضا تارخ و ابوالفضل دوستی (داور پشت دروازه)، ابوطالب طاهریان (ناظر بازی)

در نیمه اول:

در دقیقه ۵: شهاب گردان، شوت زیبای فراز امامعلی به سمت دروازه را به خوبی مهار کرد و مانع شد تا در ابتدای بازی توپ وارد دروازه شود.

در دقیقه ۸: مهرداد قنبری با شوت پای چپ از پشت محوطه جریمه تلاش کرد توپ را وارد دروازه مس کند اما داوود نوشی‌صوفیانی دروازبان این تیم مانع شد.

در دقیقه ۱۱: ارسال سریع محسن آذرباد به سمت دروازه ذوب آهن در دستان گردان قرار گرفت.

در دقیقه ۱۲: میلاد جهانی از راه دور به سمت دروازه نوشی‌صوفیانی شوت زد اما دقت لازم را نداشت.

در دقیقه ۲۳: در یک تک به تک بین مهرداد قنبری و داوود نوشی‌صوفیانی، پوشش مسیح زاهدی و هومن ربیع‌زاده مانع از به ثمر رسیدن گل برای ذوب آهن شد.

در دقیقه ۲۴: شوت زمینی محسن آذرباد توسط گردان دفع شد.

در دقیقه ۲۷: ربیع‌زاده از راه دور برای باز کردن دروازه ذوب آهن اقدام کرد اما نتیجه‌ای نداشت

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی قائم اسلامی‌خواه را شهاب گردان دفع کرد.

در دقیقه ۳۳: مهرداد قنبری از تیم ذوب آهن کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۳۴: ارسال محسن آذرباد از روی ضربه ایستگاهی را فراز امامعلی با ضربه سر وارد دروازه ذوب آهن کرد تا کار با نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

در دقیقه ۳۹: ضربه سر مهرداد قنبری به اوت رفت.

در دقیقه ۴۰: عبدالله حسینی و وحید محمدزاده از تیم ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه ۴۱: ضربه آزاد قائم اسلامی‌خواه، از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

نیمه دوم:

در دقیقه ۴۹: مسیح زاهدی از نیمه زمین خودی تا محوطه جریمه ذوب را با توپ به خوبی طی کرد اما در نهایت شوت زمینی وی با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۵۱: شوت عبدالله حسینی به مدافعان تیم مس برخورد کرد و دفع شد.

در دقیقه ۵۲: شوت وحید محمدزاده به سمت دروازه مس نتیجه‌ای نداشت و به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸: عقیل کعبی از تیم مس رفسنجان کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۶۱: حسین شنانی به جای ایوان مارکوویچ در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت همچنین محمد سلطانی مهر از زمین خارج شد و علی نبی زاده وارد زمین شد.

در دقیقه ۶۷: فرار حسین شنانی به پشت مدافعان مس موقعیت خطرناکی برای تیم ذوب‌آهن به وجود آورد وبا خطای هومن ربیع‌زاده روی مهاجم ذوب آهن داور نقطه پنالتی را نشان داد.

در دقیقه ۶۸: ضربه پنالتی اعلام شده به سود ذوب را وحید محمدزاده با شوت به سمت چپ دروازه مس تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۷۲: مهرداد آوخ بجای محمدقاضی و سجاد آسوری بجای مهرداد رضایی برای تیم مس وارد زمین شدند.

در دقیقه ۷۸: میثم نقی زاده از تیم مس رفسنجان کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۷۹ محمد ربیعی: سرمربی مس بخاطر اعتراض به داوری برای عدم اعلام پنالتی روی آوخ کارت زرد گرفت.

دردقیقه ۸۶: علیرضا ارجمندیان و علیرضا نقی زاده جایگزین فراز امامعلی و محسن آذربان شدند.

در دقیقه ۸۹: ضربه ایستگاهی قائم اسلامی‌خواه از دستان شهاب گردان رد شده و وارد دروازه شد تا تیم مس پیش با دو گل پیش بیوفتد.

در دقایق اضافه، اشتباه شهاب گردان برای خروج از محوطه جریمه، فرصت گلزنی به مس رفسنجان داد. پاس مهرداد آوخ را علیرضا نقی‌زاده با شوت زمینی راهی دروازه کرد وتیم مس را برای سومین بار به گل رساند.

کد خبر 475046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.