سایپا ۱ _ ۲ تراکتور/ یاران شجاعی در وقت های اضافه بازی را به نفع خود تمام کردند

تیم فوتبال تراکتور در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال سایپا رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۲۶ بهمن ماه _ تیم فوتبال تراکتور در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال از از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف تیم فوتبال سایپا رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور پایان یافت.

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتور

ورزشگاه: پاس قوامین

داوران: عباس راکی، جعفر مهاجر، امین زاهدی و محمد جواد مداح

کمک داوران اضافه: سید مهدی مرجان زاده و حمید رضا همیراد

ناظر: محمد رضا فلاح

ترکیب تیم فوتبال سایپا: محمد حسین اکبر منادی، فریبز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، مجید علی یاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، حسین مالکی، ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمد صادقی باریانی.

سرمربی: ابراهیم صادقی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمد رضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری نیاد، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، احسان حاج صفی، حمید بوحمدان و محمد مسلمی پور.

سرمربی: مسعود شجاعی

کارت زرد:

تراکتور: احسان حاج صفی (دقیقه ۳۳)، خانزاده (دقیقه ۷۷) ریال تیکدری نژاد (دقیقه ۸۷)

سایپا: حسین مالکی (دقیقه ۴۴)، رضا علیاری (دقیقه ۵۰)، عارف حاجی عیدی (دقیقه ۷۰)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

سایپا: مهرداد حیدری (دقیقه ۷)

تراکتور: خانزاده (دقیقه ۳+۴۵)، حمید بوحمدان (دقیقه ۵+۴۵)

شرح بازی:

در این دیدار مسعود شجاعی در ترکیب اصلی تراکتور قرار ندارد، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است و نام محسن مسلمان در لیست سایپا قرار دارد. بازی میانه‌های میدان جریان داشت، در دقیقه هفت روی صحنه‌ای بازیکنان سایپا به گل رسیدند که تی تی ها اعتقاد دارند قبل از گل دیگر بازیکن سایپا خطا کرده است. تراکتور برای جبران گل خورده چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد ولی حاصلی برای این تیم نداشت، مصدومیت دروازه بان سایپا و تراکتور در دو صحنه باعث شد چند دقیقه از وقت بازی گرفته شود. از دقیقه ۳۵ بازی برخورد زیادی دارد و دوتیم برای گلزنی تلاش می‌کنند، داور هشت دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که تراکتور نتیجه حملات خود را دید و با گلزنی خانزاده و بوحمدان با نتیجه دو بر یک نیمه اول را به پایان رساند.

در نیمه دوم باتوجه به اینکه سایپا در وقت‌های اضافه نیمه اول از تراکتور عقب افتاد به دنبال جبران گل‌های خورده است، از دقیقه ۷۰ به بعد شاهد صحنه جدی گلزنی نیستیم و بازی بیشتر درگیرانه و در میانه‌های میدان جریان دارد، داور برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: شوت خطرناک دژاگه را دروازه بان سایپا در چند مرحله جمع کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه عباس زاده در محوطه جریمه از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: بیرون از محوطه جریمه ضربه‌ای آزاد برای تراکتور گرفته شد که شوت محکم احسان حاج صفی را دروازه بان سایپا دفع کرد.

دقیقه ۳۲: جلالی سانتری روی دروازه تراکتور انجام داد که ضربه بازیکن سایپا به شکلی خطرناک از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: حاج صفی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار گرفت که با خطا مدافعین رو برو بود.

دقیقه ۳۸: دروازه‌بان سایپا با یک اشتباه توپ را جلوی پای عباس زاده انداخت که این بازیکن هم با یک ضربه بدون دقت توپ را به راحتی در اختیار اکبر منادی قرار داد.

دقیقه ۵۲: شوت خطرناک بازیکن تراکتور را اکبر منادی دفع کرد.

دقیقه ۵۵: محمدرضا اخباری با یک عکس‌العمل به موقع مانع از رسیدن گل تساوی سایپا شد.

شرح گل:

دقیقه ۷: بازیکن سایپا توپی بلند به سمت مخالف خود فرستاد که ضربه سر بازیکن تراکتور نتوانست توپ را دفع کند و توپ به جعفری رسید، این بازیکن در محوطه جریمه پاسی در عرض به مهرداد حیدری داد و او گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳+۴۵: اشکان دژاگه ارسالی روی دروازه سایپا فرستاد که خانزاده به خوبی اضافه شد و با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه سایپا کرد.

دقیقه ۵+۴۵: حمید بوحمدان با یک شوت دقیق از بیرون محوطه جریمه برای دومین بار دروازه سایپا را باز کرد.

کد خبر 475043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.