هاشمی: سخنان شهردار تهران باید راستی آزمایی شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران نکته خیلی مهمی را اعلام کرد که در تراکم فروشی به صفر رسیده‌ایم و باید راستی آزمایی شود که آیا به صفر رسیده‌ایم یا نه.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اظهار کرد: بودجه به شورا آمده و در کمیسیون‌ها در حال بررسی است. کمیسیون برنامه و بودجه به اکثر پیشنهادات رسیدگی کرده و امروز هیئت رئیسه نظر کمیسیون برنامه و بودجه درباره رسیدگی به پیشنهادات را بررسی می‌کند و اگر اختلافی میان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون‌ها باشد، آن را در جلسه تلفیق مطرح می‌کنیم و یکشنبه هفته آینده بخش درآمدهای بودجه در صحن شورا بررسی می‌شود.

وی با اشاره به سخنان شهردار تهران درخصوص توقف تراکم فروشی افزود: شهردار تهران گفتند که بعد از جنگ تحمیلی روش جدیدی در مدیریت شهری ایجاد شد و تصمیم گرفتند خودکفا شوند و این خودکفایی موجب شد تا شهرداری‌ها به سمت قانون فروشی و شهر فروشی بروند و این موضوع در دوره گذشته شهرداری به اوج خود رسید. شهردار موضوع جدیدی را مطرح کرده و گفته است که مدیریت شهر دچار پارادایم شیفت شده و باید روش مدیریت در شهر تغییر کند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: ایشان نکته خیلی مهمی را اعلام کرده که در تراکم فروشی به صفر رسیده‌ایم و باید راستی آزمایی شود که آیا به صفر رسیده‌ایم یا نه؛ حال اینکه بدون تراکم فروشی در حال اداره شهر هستیم باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اینکه ایشان گفته ما به کیفیت شهر پرداختیم نیز باید بررسی شود. وقتی به شهرداری تهران نگاه می‌کنید می‌بینید که ما استخدام‌های بی‌رویه ایجاد نکردیم و در حال حاضر پرسنل شهرداری تهران در حال رسیدن به زیر ۶۰ هزار نفر است و دیگر مثل گذشته اقوام مدیران به صورت ویژه وارد شهرداری نمی‌شوند که اینها مسائل مهمی است.

هاشمی با بیان اینکه از شهردار تهران توقع دارم در این زمینه‌ها بیشتر با رسانه‌ها صحبت کنند گفت: ایشان باید در رسانه‌ها و صدا و سیما حضور یابد و درباره این مسائل صحبت کند.

کد خبر 475000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.