اردستان و نطنز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان اردستان و نطنز در استان اصفهان نارنجی، ۸ شهرستان آبی و ۱۴ شهرستان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان اردستان و نطنز در استان اصفهان نارنجی، ۸ شهرستان آبی و ۱۴ شهرستان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نارنجی و قرمز در سطح استان نداریم، افزود: همچنان ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها و نظارت بر اجرای آن در اولویت اول کار ستاد است و لازم است شهروندان هم در رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توجه لازم را داشته باشند تا وضعیت کرونای استان به سمت ماه‌های قبل نرود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی به استان و کلانشهر اصفهان اعمال می‌شود و اجازه ورود خودروهای غیربومی به کلانشهر اصفهان داده نمی‌شود همچنین محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح همچنان برقرار است.

وی در خصوص محدودیت‌های فعالیت مشاغل گفت: محدودیت‌ها برای فعالیت مشاغل به همان صورت گذشته برقرار است و در شرایط زرد همه مشاغل فعال هستند اما باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

کد خبر 474915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.