خط ویژه اتوبوس خیابان امام خمینی(ره) رشت جمع‌آوری شد

شهردار رشت گفت: نرده‌های خط ویژه اتوبوس در خیابان امام خمینی (ره) در راستای درخواست‌های مکرر شهروندان با تاکیدات پلیس راهور و مقامات قضایی به صورت کامل جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در نشست بررسی فعالیت‌های شهری شهرداری رشت اظهار کرد: نرده‌های خط ویژه اتوبوس در خیابان امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر علاوه بر ایجاد مشکلات ترافیکی باعث مرگ تعدادی از شهروندان نیز شده بود.

وی با تاکید بر اینکه BRT و خط ویژه در نفس خود پروژه‌های قابل قبولی هستند، افزود: مخالف اجرای چنین پروژه‌هایی نیستم اما متأسفانه در مقطع کنونی از یک سو شاهد نارضایتی گسترده مردمی به سبب خطر آفرین بودن نرده‌ها و افزایش ترافیک، مواجه بوده‌ایم و از سوی دیگر با توجه به مشکل کمبود اتوبوس و مشخص نبودن زمان بهره برداری کامل از پروژه بی آرتی وجود نرده‌ها در خیابان امام (ره) توجیهی ندارد.

شهردار رشت با بیان این که دنبال اتلاف منابع و تضییع بیت‌المال نیستیم، تصریح کرد: نرده‌های خط ویژه با تاکید دادستان برای جلوگیری از اتلاف منابع عمومی، قطعاً در جای مناسب دیگری در سطح شهر استفاده خواهد شد و به زودی مکان نصب این نرده‌ها را به شهروندان اعلام خواهیم کرد.

احمدی در پایان بر لزوم تعامل مدیریت شهری و شهروندان اشاره کرد و گفت: ما نسبت به مطالبات شهروندان و انتظاراتی که از شهرداری رشت وجود دارد بی تفاوت نیستیم و امیدواریم تا شهروندان نیز یاری دهنده مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها باشند.
 

کد خبر 474895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    پول بیت المال را حیف و میل کنید. هیچ کسی هم نیست که جلوی شما را بگیره. پس تا میتونید و فرصت هست ... علی برکت اله