گوشی گلکسی F62 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی گلکسی F62 سامسونگ به تراشه اگزینوس 9825 SoC و باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی مجهز است و در تاریخ ۱۵ فوریه معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی گلکسی F62 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. انرژی مورد نیاز گوشی جدید سامسونگ از طریق باتری هفت هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ این گوشی در دسترس نیست.

این گوشی دارای دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سه دوربین فوق عریض، عریض و ماکرو می‌شود. دوربین سلفی گلکسی F62 نیز ۳۲ مگاپیکسل است. تراشه به کار رفته در آن نیز اگزینوس 9825 SoC بوده که در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ استفاده شده است.

رابط کاربری گوشی ذکر شده One UI 3.0 و مبتنی بر اندروید ۱۱ است. به نظر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی F62 با قیمتی کمتر از ۳۴۵ دلار در دو رنگ آبی و سبز در اختیار کاربران قرار گیرد. در نهایت می‌توان گفت که گلکسی F62 بعد از گلکسی F41، دومین گوشی هوشمند سری F خواهد بود که به احتمال قابلیت‌های بهتری را ارائه خواهد کرد.

کد خبر 474835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.