عدم تمرکز بازیکنان به ضرر تیم شد

سرمربی تیم استقلال گفت: در هر دونیمه موقعیت گل زنی را داشتیم، عدم تمرکز بازیکنان تیم باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان، اظهار کرد: برد تیم سپاهان در این بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان تمرکز نداشتند و ما می‌دانیم علت این عدم تمرکز چیست. عدم تمرکز بازیکنان باعث شد گل‌هایی بچگانه دریافت کنیم و کار را برای ما سخت کرد. هم در نیمه اول و هم نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را با برد تمام کنیم ولی رفتار نامناسبی داشتیم و متأسفانه سه امتیاز مهم این بازی را از دست دادیم.

وی در خصوص، استفاده از مدافعان در ترکیب تیمش، گفت: تیم ما بازهم شکست خورد و اظهارات کارشناسانه شروع شد. نیمه دوم این بازی را با سه دفاع شروع کردیم و موقعیت‌سازی انجام دادیم، اما روز بد بازیکنان ما بود و نتیجه مطلوبی نداشتیم. تیم تمرکز لازم را برای بازی مقابل سپاهان نداشت. کادر فنی در تلاش است تیم را برای بازی‌ها آماده کند، اما دلایل مختلف باعث می‌شود تیم به آمادگی لازم نرسد.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری در خصوص تغییرات در ترکیب تیم استقلال کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد و گفت: سوال‌ها، سوالاتی است که در جایگاه خودش نیست. زمانی که ما بازی را می‌بریم، این سوال‌ها پیش نمی‌آید اما زمانی که ما می‌بازیم شاهد این گونه سوالات نابجا هستیم.

کد خبر 474813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.