جزئیات مرحله دوم آزمون جذب عمومی منصب قضاء اعلام شد

سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه‌ای تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه - سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، در این اطلاعیه در خصوص نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه- سال ۱۳۹۹ آمده است: کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و…) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه شود.

همچنین اگر در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۱۸۲۱۶۰ - ۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل کنند.

ضمناً آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ یکم اسفندماه سال جاری منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 474800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.