گام جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در مسیر توسعه علمی و تخصصی

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و دانشگاه صنایع و معادن ایران در راستای تحقق اهداف توسعه ملی، توافق‌نامه ارتقای سطح همکاری امضا کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای تحقق اهداف توسعه ملی و نیز اهداف عالی وزارت صنعت و به‌منظور استفاده بهینه از قابلیت موجود و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری، با حضور برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت و سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران و «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، توافق‌نامه همکاری به امضا رسید.

بر پایه این گزارش، در این توافق‌نامه مقرر شد تا آموزش‌های درون بخشی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و شرکت‌های همکار در حوزه نمایشگاهی توسط دانشگاه صنایع و معادن انجام شود.

همچنین اقدامات پژوهشی درباره بررسی وضعیت نمایشگاه‌های مدرن جهان و الزام‌های پیاده‌سازی آن در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و توسعه فناوری‌های بخش‌های سه‌گانه صنعت، معدن و تجارت از طریق طرح‌های توسعه‌ای آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت با استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام شود.

کد خبر 474799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.