باشگاه ها باید از ورزشکاران حمایت کنند/ اصفهان پتانسیل بالایی دارد

رئیس اداره کل ورزش و جوان استان اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن فعالیت خوبی در دومیدانی داشته است و در چندسال اخیر سپاهان هم همکاری داشت و درلیگ شرکت کردند که به مقام قهرمانی رسیدند. امیدواریم حمایت و همراهی باشگاه سپاهان و ذوب آهن درکنار هیئت دومیدانی استان اصفهان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طباطبایی امروز شنبه _ ۲۵ بهمن ماه _ در مجمع عمومی سالانه هیئت دو و میدانی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: رشته‌ی دومیدانی یکی از رشته‌های پایه و پر مدال المپیک است و با توجه به اینکه ۱۶ رشته المپیکی داریم، اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد در زمینه‌های سخت افزاری، نرم افزاری و توسعه رشته‌های المپیکی کارهایی انجام دهد که دو و میدانی را سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، گلپایگان، نجف آباد، شاهین شهر، سمیرم و اصفهان بین شهرستان‌هایی هستند که می‌توانند در آمایش کلی اداره کل ورزش و جوانان برای المپیک بعدی برنامه‌ریزی کنند، ادامه داد: در این شهرستان‌ها ورزشکارانی که می‌توانند در المپیک حضور پیدا کنند و شانس کسب سهمیه دارند را مدنظر قراردادیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در برنامه‌ای از فرزانه فصیحی، رضا قاسمی و ورزشکارانی که شانس سهمیه داشتند، تصریح کرد: این ورزشکاران به نمایندگی از دیگر افراد جامعه ورزش برنامه‌های خود را ارائه دادند و خواسته‌های خود را گفتند و اداره کل ورزش و جوانان هم بر اساس سیاستی که دارد این ورزشکاران را رها نکرد و با یک برنامه‌ریزی خوب به بحث روانشناسی، تغذیه و تمرینات آنها رسیدگی می‌کند.

طباطبایی اضافه کرد: از شهرستان‌ها بازدیدی انجام دادیم که با توجه به زیرساخت‌های ضعیف استان اصفهان و پتانسیل بالای نیروی انسانی بتوانیم فضایی را در اختیار ورزشکارانی که می‌توانند در المپیک حضور پیدا کنند و شانس سهمیه دارند بدهیم و برای آنها برنامه‌ریزی کنیم. بیشترین مشکلی که دو و میدانی استان اصفهان دارد، زیر ساخت‌های پیست تارتان است که از پیست تارتان در ورزشگاه پانزده هزار نفری آیت الله کاشانی شهرستان کاشان بازدید کردیم، پیمانکار یک سری اشتباهاتی داشت و طی جلسه‌ای دستور داده شد تا پیست تارتان را مجدداً درست کنند و امیدواریم هرچه زود تر شاهد بهره برداری پیست کاشان باشیم.

وی در خصوص پیست تارتان انقلاب اصفهان، خاطر نشان کرد: با توجه به ترافیک کاری، مشکلاتی که در بحث کرونا داشتیم و تعطیلی اماکن ورزشی، باید یک مدیریت دقیق انجام شود که ورزشکاران دو و میدانی در حوزه نابینایان، ناشنوایان و هیئت دو و میدانی فعالیت خود را انجام دهند. اگر بخواهیم نگاه توسعه محور و مدبرانه‌ای نسبت به فعالیت‌های هیئت دومیدانی داشته باشیم باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام کنیم. تنها سخت افزاری که در اختیارداریم پیست دومیدانی مجموعه ورزشی انقلاب است که با یک برنامه‌ریزی دقیق‌تر بتوانیم از این ظرفیت درست استفاده کنیم.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: صحرانوردی در استان اصفهان برنامه‌ریزی خوبی داشته است، هیئت‌های مختلف ورزشی همکاری لازم را با اداره کل داشتند. باشگاه ذوب آهن فعالیت خوبی در دومیدانی داشته و در چندسال اخیر سپاهان هم همکاری کرد و در لیگ شرکت کردند که به مقام قهرمانی رسیدند. امیدواریم حمایت و همراهی باشگاه سپاهان و ذوب آهن در کنار هیئت دومیدانی استان اصفهان ادامه دار باشد و در رقابت‌های مختلف ورزشکاران استان اصفهان را ساپورت کنند، زیرا وقتی یک ورزشکار به مرز قهرمانی می‌رسد، باشگاه‌های حرفه‌ای هستند که باید از او حمایت کنند.

کد خبر 474780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.