در دو سال گذشته اتفاقات خوبی برای دو و میدانی اصفهان افتاده است

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: سال ۹۸ بین تمام استان‌ها رتبه دوم هیئت دو و میدانی را کسب کردیم و در سال ۹۹ تا شش ماه اول رتبه نخست را داشتیم که الان رئیس فدراسیون به من گفتند در نیمه دوم هم اول هستیم و این موفقیت بزرگ را تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _ ۲۵ بهمن ماه _ مجمع عمومی سالانه هیئت دو و میدانی استان اصفهان برگزار شد که محمد رضا برکت در این مجمع، گفت: امروز برای افرادی که در مجمع انتخابات به من رأی ندادند خوشحال هستم زیرا حضور دارند و فعالیت‌ها را می‌بینند. رئیس فدراسیون، جامعه ورزش دو و میدانی استان و ایران بهترین قضاوت کننده در ارتباط با عملکرد هیئت دو و میدانی استان اصفهان هستند. روزهای اول به ما می‌گفتند افرادی که از جنس ورزش نیستند نمی‌توانند کاری برای ورزش انجام دهند، اما همکاران من ثابت کردند که نیت خدمت به مردم هر کاری را ممکن می‌سازد و از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در دو سال اخیر برای هیئت دو و میدانی استان اصفهان رخ داده را در چندین سال پیش شاهد نبودیم، سال ۹۸ بین تمام استان‌ها رتبه دوم هیئت دو و میدانی را کسب کردیم و در سال ۹۹ تا شش ماه اول رتبه نخست را داشتیم که الان رئیس فدراسیون به من گفتند در نیمه دوم هم اول هستیم و این موفقیت بزرگ را تبریک می‌گویم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با بیان اینکه ورود سپاهان به دو و میدانی استان برای کل کشور خوب است، خاطر نشان کرد: ورود سپاهان به دو و میدانی برای ورزشکاران انگیزه ایجاد کرده است، که از عظیمیان، تابش و ساکت تشکر می‌کنم. یک تشک ساده ورزشکاران برای تمرین نداشتند ولی در حال حاضر همه چیز برای آنها تهیه شده است، به ورزشکاران کمک کردیم، ورزشگاه انقلاب شرایط بدی داشت که هیئت دو میدانی با کمک خیرین آن را درست کرد.

برکت افزود: نمی‌دانیم به چه علت ورزشگاه سر پوشیده خوراسگان کنار گذاشته شده که حیف است اصفهان با پتانسیل بالایی که دارد، ورزشکاران آن جایی برای ورزش نداشته باشند.

کد خبر 474777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.