دو و میدانی می‌تواند ایران را در رنکینگ المپیک و بازی‌های آسیایی بالا نگه دارد

رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: کاراته از المپیک حذف شده و شرایط دیگر رشته‌ها را هم می‌دانید، دو و میدانی تنها رشته‌ای است که می‌تواند ایران را در رنکینگ المپیک و بازی‌های آسیایی بالا ببرد و اصفهان از استان‌هایی است که پتانسیل بالایی در حوزه استعداد و زیر ساخت آن دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم صیامی امروز شنبه _ ۲۵ بهمن ماه _ در مجمع عمومی سالانه هیئت دو و میدانی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در دو و میدانی ۱۵۰ مدال توزیع می‌شود و اگر می‌بینیم آمریکا، ژاپن و چین در رنکینگ المپیک و بازی‌های آسیایی شرایط خوبی دارند به خاطر این است که به رشته دو و میدانی توجه کردند. نگاه مدیرکل ورزش اصفهان به این رشته برای فدراسیون دو و میدانی ارزشمند است.

وی ادامه داد: از طریق دو و میدانی می‌شود، رنکینگ المپیاد یک استان در ورزش کشور ارتقا یابد. اصفهان جایگاه بالایی دارد و انرژی خوبی به دو ومیدانی کشور داده است، قهرمانان خوبی از جمله رضا قاسمی، خانم مبینی و فصیحی را در این شهر داریم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با درخواست این که این رشته را دریابید، تصریح کرد: کاراته از المپیک حذف شده و شرایط دیگر رشته‌ها را هم می‌دانید، دو و میدانی تنها رشته‌ای است که می‌تواند ایران را در رنکینگ المپیک و بازی‌های آسیایی بالا ببرد و اصفهان از استان‌هایی است که پتانسیل بالایی در حوزه استعداد و زیر ساخت آن دارد و باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن و سپاهان می‌توانند کمک کنند. از طباطبایی می‌خواهم لطف کنند و سالن تخصصی در اختیار هیئت دو و میدانی قرار دهند، دختران اصفهانی فعالیت خیلی خوبی دارند که با کمک اداره کل ورزش و جوانان این شهر پیشرفت بیشتری می‌توانند داشته باشند.

کد خبر 474775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.