مردم نگران تامین کالاهای اساسی شب عید نباشند

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای انبار این نوع کالاها از قبل اندیشیده شده و هیچ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی مردم در روزهای پایانی سال نداریم.

به گزارش ایمنا، احمد خیری با بیان اینکه همه ساله در آستانه سال جدید و با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، جایگاه‌هایی به منظور عرضه میوه نوروزی در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: امسال در کنار بازار روزهای فعال، ۲۰ جایگاه موقت عرضه میوه در مناطق مختلف کرج ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این جایگاه‌ها طبق روال هر سال با پیشنهاد کارشناسان تنظیم بازار استان البرز و تأیید معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در مکان‌های مناسب جانمایی خواهند شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس‌کرونا، این جایگاه‌ها نیز مانند بازار روزهای دائمی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند تا شهروندان با خیال راحت میوه شب عید خود را با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت تأمین کنند.

وی تصریح کرد: در نظر داریم عرضه کنندگان واقعی بتوانند محصولات خود را بدون واسطه در این جایگاه عرضه کنند.

خیری با بیان اینکه در این جایگاه‌ها شاهد عرضه سیب و پرتقال خواهیم بود، افزود: این محصولات با نرخ مصوب در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در بازار روزهای شهر چگونه است، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای انبار این نوع کالاها از قبل اندیشیده شده و هیچ نگرانی‌ای برای تأمین کالاهای اساسی مردم در روزهای پایانی سال نداریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 474754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.