تداوم اعمال محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه

رییس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه گفت: محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از چند روز گذشته آغاز شده و تداوم دارد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام امیرعباس عابدینی در این باره اظهار کرد: محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از چند روز گذشته آغاز شده و تداوم دارد.

وی گفت: با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی‌های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه با بیان این که مسیر اصلی ورودی باغ رضوان ارومیه با مشارکت مأموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در آن نظارت و کنترل می‌شود، عنوان کرد: سایر مبادی ورودی نیز با خاک ریزی بسته شده است.

وی با گلایه از رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مذکور را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

عابدینی با بیان این که هرگونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی عادی، صرفاً به اقوام درجه یک و در حد ۲۰ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد: به خاطر حفظ سلامت خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی و از طریق دانلود برنامه نرم افزاری «جستجوی متوفیان باغ رضوان ارومیه» اجرا کنند.

منبع: فارس

کد خبر 474746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.