فکری فاتح نصف جهان؟

آبی پوشان پایتخت امروز در دیداری حساس به مصاف زردپوشان اصفهانی می‌روند و برای تثبیت جایگاه خود را در صدر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم امروز و از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود، شاگردان فکری در حالی میهمان حریف هستند که هفته گذشته با برد در دقایق پایانی برابر نساجی مازندران، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کردند و برای تداوم صدرنشینی و کسب امتیاز به اصفهان سفر کرده‌اند.

مظاهری همچنان فیکس

عملکرد خوب مظاهری در طول فصل و درون دروازه آبی‌ها، وی را کاندیدای اصلی حضور درون دروازه استقلال می‌کند، با وجود مسمومیت غذایی که روزهای اخیر برای وی پیش آمد اما مظاهری در آخرین تمرین آبی‌ها حضور داشت و به احتمال فراوان درون دروازه آبی‌هاست.

بابک و بقیه

عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و بابک مرادی چهار مدافع آبی‌ها برابر سپاهان خواهند بود، به دلیل عملکرد خوب مرادی در بازی‌های گذشته مطمئناً این بازیکن فیکس خواهد بود، همچنین غیبت محمد حسین مرادمند باعث شده تا کادر فنی عارف غلامی را همچون بازی‌های اخیر در کنار یزدانی بگذارد.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری هافبک‌های محمود فکری در مصاف با زردپوشان اصفهانی هستند، گفتنی است فرشید اسماعیلی به دلیل عملکرد خوب خود در دیدار با نساجی و گلزنی در مسابقه اخیر بیش از پیش مورد اعتماد کادر فنی است و محمود فکری حساب ویژه‌ای روی عملکرد هافبک گلزن استقلال باز کرده است.

خط حمله همچنان دیاباته

استقلال در خط حمله باید منتظر گلزنی ارسلان مطهری و مهدی قایدی باشد، خط خوردن شیخ دیاباته از لیست ۱۸ نفره تیم که گویا به دلیل آماده نبودن او انجام شده مطمئناً استقلال را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد، باید دید کادر فنی برخلاف بازی با نساجی که این تیم در گلزنی دچار مشکلاتی شد چه تمهیداتی برای باز کردن دروازه حریف در نظر خواهد گرفت.

کد خبر 474719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.