چه کسی لیست اصولگرایان برای شورای شهر تهران را می‌بندد؟

پیش بینی می شود که «شورای ائتلاف» لیست شورای شهر و به تبع آن انتخاب شهردار تهران را تنها بخواهد با افرادی چون «حسین فدایی» و «پرویز سروری» ببندد.

به گزارش ایمنا، با نزدیک شدن به سال انتخاباتی ۱۴۰۰ و فعال شدن طیف‌های اصولگرا به نظر می‌رسد جنگ و جدل در بستن لیست نامزدهای رسیدن به خیابان بهشت هم مانند دعوا بر سر رسیدن به پاستور چالش‌های بسیاری را برای اصولگرایان به دنبال داشته باشد.

همانطور که پیش‌تر خبرهایی مبنی بر فعالیت انتخاباتی «مرتضی طلایی» برای شورای شهر پایتخت به گوش می‌رسید، این بار هم شنیده‌ها حاکی از این است که شورای ائتلاف اصولگرایان قصد دارد تا با دو حزب سیاسی «رهپویان» و «ایثارگران» لیست انتخابات شورای شهر تهران را تکمیل کند.

طبق شنیده‌ها در محافل سیاسی از شورای ائتلاف که در گذشته با عنوان «شانا» یاد می‌شد، با نام «شارا» یعنی «شورای ائتلاف رهپویان و ایثارگران» نام برده می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که «شورای ائتلاف» لیست شورای شهر و به تبع آن انتخاب شهردار تهران را تنها بخواهد با افرادی چون «حسین فدایی» و «پرویز سروری» ببندد.

مجتبی توانگر که هم اکنون به عنوان نماینده تهران در مجلس یازدهم حضور دارد و از او به عنوان سخنگوی قالیباف یاد می‌شود سهمیه حسین فدایی در خانه ملت بود.

حسین فدایی آبان ۹۶ توسط آیت الله خامنه‌ای به عنوان رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبری انتخاب و منصوب شد.

او در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در کمیسیون اصل نود و کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس فعالیت داشت. وی دانش‌آموخته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است و تحصیلات حوزوی نیز دارد.

منبع: دیده‌بان ایران

کد خبر 474704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.