تداوم آلودگی هوای اصفهان تا ۲۸ بهمن/ موج بارشی در راه است

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان تا روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: وضعیت کیفی هوا از اواسط هفته با نفوذ سامانه بارش‌زا به غرب استان بهبود خواهد یافت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان تا اواسط هفته جاری، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در این مدت صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا تا روز سه‌شنبه در مناطق صنعتی و مرکزی ادامه دارد، افزود: امروز هوا ناسالم برای گروه‌های حساس بود اما وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان فردا یکشنبه به دلیل ناپایداری در سطوح بالای جو سالم پیش‌بینی می‌شود و از روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه دوباره آلودگی هوا شدت می‌یابد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: با نفوذ موج ناپایدار بارش‌زا به غرب استان از اواسط روز سه‌شنبه، بارندگی مناطق غرب و جنوب و وزش باد نواحی مرکزی و شرقی اصفهان را فرامی‌گیرد از این رو کیفیت هوای شهر اصفهان نیز سالم خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها روز پنجشنبه همه مناطق استان را فرا خواهد گرفت، اضافه کرد: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 474683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.