۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل دورن شهری سنندج بازسازی شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل ونقل درون شهری سنندج از ابتدای سال جاری تا کنون تعمیر بازسازی و نوسازی شده است.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با بیان اینکه از مهمترین عوامل در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا و استفاده نکردن شهروندان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بسیاری از خطوط ناوگان اتوبوس‌رانی این سازمان در سال جاری غیرفعال بود.

وی عنوان کرد: در همین راستا بر اساس دستورالعمل نوسازی و بازسازی بخش خصوصی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به تهیه قطعات یدکی مورد نیاز از محل کمک دولت اقدام شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعمیر، بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل و عمومی درون شهری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، چهار دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و شش دستگاه نیز اتوبوس ۳۵۵ بوده است.

وی افزود: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو بخش خصوصی و دولتی شامل ۴۹ دستگاه در بخش دولتی و ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی در ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج فعالیت داشته است.

جمشیدنژاد تصریح کرد: از این تعداد در بخش دولتی ۲۶ دستگاه و در بخش خصوصی ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد و در حال حاضر از ۱۸ خط سازمان، ۱۰ خط فعال است.

وی عنوان کرد: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در سال جاری نسبت به بازنگری تمام خطوط سازمان بر اساس نیازسنجی و درخواست‌های مردمی نیز اقدام نموده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری باعث افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

منبع: فارس

کد خبر 474642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.