آغاز تست پیشرفته کرونا در منچستر از مراکز مذهبی

ترغیب مردم به استفاده از اسکوتر برقی در لیورپول، تست کرونای پیشرفته در شهر منچستر، درخواست از مردم برای اعلام نظر در خصوص بودجه پیشنهادی این شهر، شورای شهر بستون در انتظار تصمیم مجلس سنا و چشم انداز جالب ۲۰۴۰ برای شهر نوریچ عناوین بسته خبری پارلمان شهری جهان خبرگزاری ایمناست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اوج گیری دوباره شیوع کرونا انگلیسی در کشور انگلیس، شورای شهر منچستر برخی از مردم این شهر از جمله گروهی از مسلمانان را به انجام تست کرونای پیشرفته دعوت کرد، در این دعوتنامه تصریح شده است: از افرادی که در برخی مناطق شهر از جمله ماس ساید، هولم، واله رنج و فالوفید زندگی می‌کنند دعوت می‌کنیم که آزمایش کووید ۱۹ را انجام دهند، حتی اگر علائمی نداشته باشند.

در ادامه این دعوتنامه آمده است: در حال حاضر قصد داریم در مناطقی از جمله انجمن فرهنگی اسلامی الرحمن منچستر، کلیسای RC و مرکز اوقات فراغت ماس ساید این تست پیشرفته را انجام دهیم.

شورای شهر منچستر افزوده است: حتماً آدرس پستی خود را با مناطق مذکور مطابقت دهید و اگر ساکن مناطق مورد نظر هستید در این تست همگانی شرکت کنید تا سلامتی خود و جامعه تضمین شود.

منچستر؛ نظر خود را درخصوص بودجه اعلام کنید

شورای شهر منچستر انگلیس همچنین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم این شهر خواست نظر خود را در خصوص هر یک از ارقام اختصاص یافته در بودجه سال آینده اعلام کنند؛ گفتنی است این روزها بودجه نهایی شهرداری منچستر به صحن علنی شورای این شهر رفته و پس از بررسی نماینده‌های شورای شهر، حالا نوبت به کسب نظر مردم رسیده است.

در متن اطلاعیه شورای شهر آمده است: جمع‌آوری زباله‌ها، نظافت خیابان‌ها، بررسی وضعیت کتابخانه‌ها و گالری‌های شهر، همچنین رسیدگی به شرایط پارک‌ها، رویدادها، خدمات جوانان و فرهنگ برعهده شهرداری‌ها و ادارات محله‌هاست، جای تأسف دارد که شیوع کووید ۱۹ میزان بودجه‌های ما را تحت تأثیر قرار داده است، لطفاً برنامه‌های پیشنهادی ما را برای افزایش بودجه و درآمدها و پس اندازهای شهر در درگاه شورای شهر خوانده و نظرات خود را بیان کنید.

آغاز تست پیشرفته کرونا در منچستر از مراکز مذهبی

لیورپول؛ ترغیب مردم به استفاده از اسکوترهای برقی

شورای شهر لیورپول انگلیس در خبری به مردم این شهر اطلاع داده است "آیا می‌دانید چگونه اسکوترهای الکترونیکی کار می‌کنند و برخلاف تصور عمومی، نیازی به بازگشت به ایستگاه برای تحویل دستگاه نیست بلکه می‌توان آن‌ها را در خیابان رها کرد و به صورت متمرکز جمع‌آوری می‌شوند."

مسئولان شهری لیورپول قصد دارند مردم را بیش از پیش به استفاده از وسایل نقلیه الکترونیکی ترغیب و به این منظور سعی دارند آن‌ها را با روش استفاده اسکوترهای برقی آشنا کنند.

بوستون؛ شورای شهر منتظر تصمیم مجلس سنا

مارتین جی والش، شهردار فعلی بوستون از سوی جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا برای حضور در کابینه وی و دریافت رأی اعتماد به عنوان وزیر کار به مجلس سنا معرفی شده است، در صورت تأیید نمایندگان مجلس آمریکا، شهردار بوستون قبل از پایان دوره فعالیت قانونی، باید از پست خود استعفا بدهد؛ این درحالی است که در منشور شهر بوستون آمده است که در صورت تمام نشدن دوره شهردار، رئیس شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری تا زمانی که شهردار جدید انتخاب شود، فعالیت می‌کند.

درواقع اگر شهردار بوستون قبل از پنج مارس (۱۵ اسفند) استعفا بدهد، بوستون نیاز به انتخابات مقدماتی ویژه‌ای دارد که باید از سوی نمایندگان شورای شهر بوستون درخواست شده و این انتخابات اجرایی شود.

آغاز تست پیشرفته کرونا در منچستر از مراکز مذهبی

نوریچ؛ چشم‌انداز جالب ۲۰۴۰ برای شهر

شورای شهر نوریچ انگلیس چشم‌انداز جالبی را برای این شهر تا سال ۲۰۴۰ میلادی درنظر گرفته است؛ نمایندگان این شهر تصمیم دارند با افزایش بودجه این شهر در حوزه کنترل آلاینده‌ها شهر نوریچ را در سال ۲۰۴۰ جزو شهرهای پاک جهان کنند.

در اطلاعیه‌ای که از سوی شورای این شهر آمده تصریح شده است: تقریباً ۱.۵ میلیون پوند برای کاهش انتشار کربن در بودجه پیشنهاد داده‌ایم تا به پاک بودن شهر کمک کند، سالم نگه داشتن نورویچ به عنوان یک شهر قابل زندگی برای نسل‌های آینده، موضوع اصلی چشم‌انداز شهر ماست و باید دید چشم‌انداز ۱۹ ساله نمایندگان شهر نوریچ اجرایی خواهد شد یا خیر.

کد خبر 474629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.